ElinaJönsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Jönsson - 28 februari 2011 16:20

tjenis ! Evelina här :)

Elina fråga om jag ville gästblogga och tja , kanjag väll , har inget annat för mig så :)

Ska snart äta och fixa me min blogg ! asså jag fattar inte , headern vill nt komma dit, hah . Men om det e ngn som kan, så släng in en komentar på www.eevelinasfinalilla.blogg.se

Jag har bestämt att jag o elina mst va nån dag ! de va rätt längesen , eller vi va i onsdes , men det e längesen ! hah :)

Och ha sovis ;) hihi^^
aja , ska nog gå o äta ngt nu :)

puss på elinas läsare :)

  

en bild på mig , när jag va blond :)  

Av Jönsson - 28 februari 2011 15:50

Hej Vänner!

Idag har varit sådär måndas seg dag idag.. Fast väldigt kul! :)

Blir litet inlägg..  för evelina ska gästblogga så ni får mer senare! :) <3

Mormor o morfar ska ju sova här till imorgon.. Mysigt.. <3§

Sen ska jag o johan vara hemma själva heela kvällen imorgon.. ! Me liiike ! <3§

Men nu ska jag kolla vidare. Evelina bloggar mer snart.. tänkte slänga in några pic's från igår när jag va ute ! :) <3§


puss..


  Finaste <3     

Av Jönsson - 27 februari 2011 15:01

Hej vänner!

Har inte hunnit blogg innan idag.. Blir snart hämtad av mamsen o papsen! :)

Vakna ovanligt sent idag.. vid typ tio, halv elva! :) <3 Därför e jag jättepigg nu!! :D När jag vakna städa jag upp på mitt rum efter som mormor o morfar ska sova här inatt :P Sen fixa jag till mig o sånt.. sen typ vid halv tolv käka jag ''frulle'' som blev rester från igår alltså stekta räkor dränkt i vitlök och nudlar.. SuperFrulle! :) <3§ Sen dammsuga jag heeeela huset! :) <3 DUKTIGT * :D


Har spelar musik högt som fan hela dagen.. and i like it!! :D <3§

Nu lyssnar jag på P!nk :) <3 BÄÄÄÄST!

Va även ute o fota idag.. kaaaallt! .. plus allt detta.. så smsa jag med bästah! :D <3§ Ska snart iväg till mormors o deras nya lya :) <3 Sen äta pizza hos moster ;O usch, säger jag bara .. eddie skrev om kebabpizza innan .. hade lust o *PIP* då!! :P <3 hahaha!!!! :D <3


Men ska kolla vidare innan jag ska iväg.. Hejdå! :) <3§




 

Min frulle (a' <3

    

Min outfit idag :) <3 MÖJSKLÄDOR! :) <3§


/ LOVE E <3§





Av Jönsson - 26 februari 2011 10:53

Hej Alla!

Idag fyller jag ju år :) YEEEAAHH , lite tråkigt va det för att puffarN hade dommarutbildning och sen match så vi kan ju inte snacka direkt.. :/ <3

Fick ny kamera så bättre pic's .. kommer alltså komma bättre bilder från o med nu! :D <3 Riktigt nöjd, jättemånga som uppvaktat mig på min dag. Love! <3

Nu väntar jag på att dom andra ska fixa sig så vi kan åka till farmor tror jag ? :D

Ikväll ska vi nog vara hemma med god mat och melodifestivalen!!! :-) <3

Har fått jääääääättefina saker! Örhänge, två armband och berlock till mitt thomas Sabo armband :) <3 Och igår va vi ju på disco o kvidigne, det va verkligen superkul .. men jag har lärt mig att jag ALDRIG sska dansa i convers mer.. :) <3 Hade ont i fötterna kan jag ju säga.. Menmen.. :D <3

Somna vid typ 12 inatt ! (a) <3

Men bloggar mer senare, puss! :D <3§


/ Love E


  

:)

Av Jönsson - 25 februari 2011 18:12

Hejsan Vänner.

Nu har jag nästan fixat mig helt klart , bara håret som Issa ska fixa till sen när hon kommer.. Emilia skulle me med :) <3§

Aw, imorron blir jag tonåring !!!!!! :) <3§ Puss på det.

Fick nyss sms av Issa så hon kommer om 15min , får messa Emilia med nu! :) <3

Smsar med bästa som tror jag kommer drunka i lääsk xd.. Kommer vara BÄSTA ever !!!!!!! <3 Älskar dig :$ <3

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer , så slänger in en bild som ni sett innan fast jag har redigerat om den lita! :) <3§


  


/ Love E <3

Cooling! <3

Av Jönsson - 24 februari 2011 21:02

Hejhej vänner!

Hoppas eran dag har varit underbar , för det har min varit. Passat Agnes på klippan badet så lär ha ont i ryggen imorron! :P <3 Supermysigt!

Aw, så söt hon är lilla loppan! :) När jag torka mitt hår med en sån handuk på huvet så säger hon : men elina då, jag känner inte igen dig! med världens smile på läpparna! :* <3§ Gullegris!!!!!!!! <3§

När jag kom hem stack jag och bror över till Jesper och pappa på andra sidan.. Möjsigt , lekte med Bilton ( hunden då ) xd han e seeeg, han bara stog o glodde på mig precis som jag va dum i huvet !! :D <3§

Fika där med , Winnerbröd ! MUUMS!!!! <3

Nu har jag bäddat ner mig i nya lakan med datan o mobilen.. tror jag ska se på nån film eller nått ? Smsar md underbaraste ofc! <3§ Imorgon ska jag antingen med paps och fixa jobbebyxor och flis till mig som jag ska ha när jag jobbar xd :D <3§ Kanske stannar hos Jeppe o Bilton en stund med ? :D <3§

Sen på kvällen tränar jag sen drar jag och Isabelle till Kvidingecity på disco! :D <3§ MÖÖJJSS !! <3

Sen fyller jag år på lördag!!!! :) kanske sticker till farmor då (a) <3

Sen på söndag tänker jag sova ut, sen får jag väl dra mig till Perstorp skulle jag tro o hjälpa dom gamla och flytta! :) <3§

Sen börjar helvetet igen -.-' nej ska bli kul o träffa alla igen som jag saknar jäättemycke!! :) <3, nu pallar jag it skriva more.. :) <3 Slänger in nån pic's :D <3§




         KÖÖÖÖSSS !! <3§




Av Jönsson - 23 februari 2011 22:54

TjenisPenis ! :)

Dagen spenderades med super härliga Evelina.

Baka chokladkakor och fota super mycke.. väldigt mysigt!

Sen vid nio så föllde jag henne upp te tingdal o sen gick jag hem själv i mörkret finns inga lampor på den cykel vägen.. :O men smsa med eddie så gick finfint. :D<3§

Orkar verkligen inte blogga mer, ska åka o bada med Jenny o dom imorgon. :) <3


Puss så länge.. slänger in bilderna från idag :D <3§


  

Finaste bilden ever! :) <3§

Av Jönsson - 23 februari 2011 10:11

Hej vänner!

Hinner blogg lite innan Evelina kommer.

Som ni såg igår gästblogga evelina här.. kommer hända fler gånger!

Jag har fått nån jävla hosta som verkligen river i halsen .. hoppas på att den går bort snart :) Idag ska iallafall Evelina komma och ska ha allmänt mysigt , sen sticker vi på träning.. sen så hänger hon med mig hem IGEN till klockan tio ikväll ... hon har lurat ut mig att följa henne hem... läääässkiiigt! :P

Va ute o fixa min födelsedagspresent igår iallafall blev en ny kamera.. men får inte öppna den förren när jag fyller år.. på lördag!!!!!! :) Me like!!

Sitter och sjunger till Girls just wanna have fun - Miley Cyrus .. :)

Har nyss polerat mina tänder.. haha , trevligt o veta då?!

Bilder kommer nog på mig o evelina den fina! :D <3

Imorgon ska jag nog sticka ut till Olivia på landet tror jag, sen på fredag ska jag kanske träffa älsk en stund sen träning .. sen kommer tjejerna så sticker vi till kvidinge! :D BÄÄÄÄÄSTT ALLLSSSUU!! <3§


Men nu får jag ont i mina ögon för o sitta framför datan! :P

Ha det bäst! Bloggar mera sen... :) <3§


/ Love E


Kommer lite pic's från när jag hade supermysig förmidda med Fia och Alva! :)

     

Älskar dig fia! <3§   

Ovido - Quiz & Flashcards