ElinaJönsson

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Jönsson - 14 februari 2011 16:07

GLAD ALLA HJÄRTANSDAG! <3


----------------------------------------------------------------------------


Dagen har varit BÄST, även om jag inte mått jättebra.

Imorse fick jag ett mess från Emilia hon va sjuk, När jag cykla till skolan tänkte jag denna dagen kommer säkert bli underbar ändå. Helt riktigt två fjöntar! :) HAHA!! Har typ frösit o haft skallebank hela dan idag :/ men mår bäst nu!!!!! ;D

Jag e feddetrött , men hallå det e ju alla hjärtansdag! :O

Skola imorgon, sen ledig hela dan och börjar sen 17.15 ska ha öppethus -.-'

Ska nog träffa issa hela jävla dagen!!!!!! :) <3 BÄST!!!!!!!

Myspys på tingdal står det på schemat iallafall. GILLAS!

Håller på o ladda ner film som verkar gå väldigt segt. OLALALA sportlov nästa vecka!!! :D På söndag ska jag sova hos farmor med alla ''tjej'' kusiner fråån pappas sida! ;) <3§§ MYSIGT!!

Sen kanske Båstad sen fyller jag ju år med :) <3§§ MÖÖJS! :D

knappt läxa hellor.. GÖTT!

Ska göra nått annat.. Ha en fortsatt alla hjärtansdag! <3§


/ Love E


 

Pics från igår med olivia o Isabelle! <3 Ni är bäst! Älskar er!!!!! <3§§

  

Ovido - Quiz & Flashcards