ElinaJönsson

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Jönsson - 6 februari 2011 08:30

Hejj..

Fick världens bästa överraskning igår, när jag stod o vänta på Linn och Åsas buss hoppar helt plötsligt Anna ut! Hahahah! ;)

helt ok kväll igår , fast blev helt kluddigt igår.. usch, slutade inte bra iallafall..

Jag hatar det verkligen! :/ mår inte bra nu .. men ska nog ändå träffa Evelina om det gick ;) <3§§ Det e så jobbigt när nån får allas uppmärksamhet (lite förmycke) ! Då glömmer alla mig i ett hörn o där sitter jag och gråter och ingen tröstar mig för alla är hos en annan person! Jag vågar inte visa min känslor för alla .. vill inte att dom ska se att jag bryr mig!? Ska nog inte med nästa gång till dom.. blir FCHmatch med fia istället ;) <3§§ Nu har jag tagit ut täcke o kudde i soffan och kollar på This Picture riktigt bra film! (: <3§


Hepphopp!  

Ovido - Quiz & Flashcards