ElinaJönsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Jönsson - 5 februari 2011 09:29

HeppHopp! :)

Jag kom hem igår från träningen , duschade snabbt.

Webba med evelina som ni såg i förra inlägget :)

Sen typ vid halv tolv hoppade jag ner undertäcket och kolla lite på ipoden sen somna jag! Har verkligen inte sovit bra ... Sen vakna jag upp med ryggvärk:(

Evelina skulle kommit o hjälpt mig med mitt löshår till ikväll men så skulle hon jobba till fyra så det gick ju itne , men hon kommer till mig imorgon ;D <3 §

Hemma själva GÖÖÖÖÖÖÖTTT !!!!!!!! Lyssnar på jättedålig låt, hahah!?

Kommer gästerna ikväll men ska möta upp linn o åsa på busshållplatsen halv fem ;) <3§ Riktigt tråkigt väder ute idag :( :D <3

Men bloggar senare? ;D <3 Hepphopp!! :D §§


  

Av Jönsson - 4 februari 2011 22:38

Sitter nu här och webbar med Evelina Fredriksson.

Dennys o Jenny ska snart hem tror jag . <3

Haft en blött hund i sängen, mysigt! ;) <3

Evelajna kommer te mig på söndag en stund kanske!? <3§§

Mysigt värre.. <3§

pallar inte skriva mer, bloggar imorgon!

Puss

Av Jönsson - 4 februari 2011 18:07

Hejsan Hoppsan!

Glömde blogg igår.. Vafan ? det va ju värsta dagen på veckan. :(

Först så fick jag ju reda på att min älsk skulle te london sen så lite familjetrassel .. sen ännu mer deppa jag för den där jävla londonresan :/ <3

Älsk kommer iallafall hem på måndag kväll/natt.. liiiiiiite dåligt :/ <3§§

Iallafall kommer snart Jenny o Dennys och imorgon blirre kanske först öppethus hos skånebil sen släktkalas för hela slanten! :) Mys. På söndag blir jag hemma själv med en ner laddad film med täcke och kudde i soffan! PUNKTSLUT ....

Jag verkligen älskar en person sjuuuuuuuuuuuukt mycket ! §§§§§§

Love yooohuuuu! ;) <3


Men ska stänga ner skiten, herrå! bloggar imorgon dårå! :) §§

Puss / en saknad tjej av älsk!   



  

Young forever ! § <3

Av Jönsson - 3 februari 2011 16:08

Go'dagens ! :)

Denna dag har varit heeeeeelt kanon med underbara människor :) <3

Denna vecka har gått upp och ner, :/

Imorron kommer underbara morbro dennys med sin ''sambo'' :) <3 Mysigt värre!!!!!!   Jag är riktigt pigg idag, :)

Pluggat har jag gjort, städat rummet har jag gjort och nu fastna visst jag här   Rock'n'roll på det då ? ;)

På lördag ska vi ha kalas för mig o bror och på söndag vet jag inte om jag ska va hemma själv och slappa ! :) <3§§ Tror det blir så ? Eller följa med johan på cup ? NÄÄÄÄJ? !


Nä, nu ska jag göra nått annat! :) Hejsvejs ! :D <3 §§



  


Av Jönsson - 1 februari 2011 16:30

Tjenna bloggen , denna dagen kan verkligen *pip*pip* !!!!!!

Ursäkta spårket men min nya tysklärare är ingen vidare.. :)

Förstör dagen ? -JAAA!!

Nyss pluggat alla min läxor .. *STOLT*

Ska senare in till kvidinge o checka träning med Fia och alla andra ! Det är jag värd , efter allt detta skitet .

Usch , fy och BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !

Pallar inte skolan mer , allting e fan skit !

Nu sitter jag i köket o inväntar mammi med lillebror ! <3§§


Bajsar i att skriva mer , inte på bra humör ! :/ <3


Skriver kanske mer ikväll ?? !! <33


Puss ? / E


  

smexiig? :D <3§§  

Ovido - Quiz & Flashcards