ElinaJönsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Jönsson - 30 juli 2010 20:05

Helluu <3


idag har de inte hänt något specielt !


Sen nu e jag iväg , psstt de e hemligt var jag e <3


På sönda' kommer Boie , Farbror Lennart och Boies flickvänn <33


Kul att träffa dom igen <33


inget mer såå pusshej <33


aelinajoehannajoensson<3

  

Av Jönsson - 29 juli 2010 17:42

Tjuuhuu!


Igår kom Tim o sov över hos oss tills idag ! riktigt mysigt<3


Olivia va' osså här igår ! Riktigt kul <33


Dagen har varit jobbig men vill nt säga vrf .. :/


Livet e så jävla hårt ? Inte änns barnen har rätt längre !!!


Somna en timme innan känner mig lite piggare :)


Mamma har precis kommit hem från Oj!


Nu laggar dom crapsticks paj !!!! MUMS!!!!!!!!


Grattis till min kusin också ! :D Saknar dej , Linn <3


Tänkte fråga om någon vill göra något imorgon ? :))


Inget mer ..


Poosss&kraamiisarr<33333


Linn som fyller år <3

  

Av Jönsson - 24 juli 2010 16:47

Tjuhuuu alla !


Har inte kunnat skriva här i veckan som jag sa , men nu kan jag göra ett litet inlägg !


Kom hem i torsdas , Tråkigt ! Men de skulle bli mycke regn där så vi stack hem ..


Men först så åkte vi Kristianstad shoppade där !


jag e helt slut !!!


nu ska jag se någon film eller nått ?


Moster o de kommer ikväll så !


Pusshej ! :D



Kvällens outfit ! med en tubklänning <3

  

Av Jönsson - 18 juli 2010 17:54

Bilder på maj o Natta o Olivia  !   


Jag and natta :D

  Töntski   Vi igen !   Ajaja D:D   Fjårtis :D  


Alla tre ! :D



Kramar från oss ! :D<33  

Av Jönsson - 18 juli 2010 12:58

Tjuho!


Nu har vi precis landat i Helevik , dom andra fixar tältet men jag sitter vi datan !


De e såå mysigt här ! <3


E kvar här till söndag sen kanske vi snacka om att dra till Jönköping eller ? :D


Väntar in Varbergarna nu ! hoppas dom kommer snart ! Förmodligen får vi bredvid varann men eftersom de verkar vara ledigt bredvid oss så kommer väl dom tälta bredvid us ! :DD


Detta kmr verkligen blir kul !!!!


Kmr kanske inte ha uppdatering här varje dag men nästan , kmr bilder sen ! :D


Men nu ska jag titta vidare !


Lite bilder från nu när jag e själv !



Loveyaa<3

  Biatch !   

Av Jönsson - 17 juli 2010 19:58

Tjenna Bloggen <3


Nu har jag precis packat husvagnen klart , iaf. mina saker kanske något litet kvar men de kan man ta imon ,


Imorgon åker vi till Heleviks camping ! :)


Typ vid tio så ingen sovmorgon !


Ahh de kmr bli så skönt o kul !


Kommer sakna rummphaan o Anniz Panniz <333


Nu ska jag se sommarkrysset o sen kanske något annat kan ju inte nanna för tidigt XDD


E så trött på lilla Åstorp ! Äntligen lite miljö byte .. tänk nästan i 4 veckor har jag varit ensam hemma ,


Men nu ska jag titta vidare :)


Pusshej <333  Puss på E*** <33  



  

Av Jönsson - 16 juli 2010 09:24

Tjabba tjenna Bluggen <3


Idag ska jag kanske med Emilia till stranden ! :)


Sen ikväll ska vi ( familjen då ) hämta husvagnen så vi kan börja packa den nu , tar ändå en stund att packa ..


Sen åker vi på söndan :) Kul !!!!!!!


Men kmr ha datan med så ni slipper mig inte så lätt ! :)


Kommer ha uppdatering här o på bilddagboken !


E borta nästan två weeks :))


Finns på mobilen om de e något ..


tror nt jag kmr hinna skriva här innan vi åker ..


kanske ett snabbt inlägg imorgon ?



en underbar låt <3

inget mer !


Puss&kram <3



Av Jönsson - 14 juli 2010 09:00

Shut up , tjenna , hallå filippa säger så ! <33


en sak vi sa typ till alla  i båstad :)<3


Har inte hunnit skriva här så mycke! så de får bli ett inlägg idag !


Igår så åkte jag o johan in till Ä-holm till Tim o ulle !


Mycke trevligt (yy .. Sen så tänkte vi ta bussen till tågmuseét !


Men bussen gick inte förän om två timmar så vi tog bilen !


När vi hade gått där så åkte vi o handla . Sen åkte vi till glassfabriken o handlade mycke glass !


När vi kom hem så bakade vi pizza , mycke gott med de bästa av allt ! vi åt i husvagen ! åhh.. de e så mysigt i vår husvagn !  :))


På söndag kanske vi ska iväg med den ! :)


Åhh. längtar .. vi ska campa med varbergarna :)


Idag vet jag inte vad jag ska göra ?  humm..


hahahhahahhhahahahah .. håller på o fråga Erik när jag får följa med o jobba ! :)


Pussokram <3



Bild på mig o natta på nyår <33

saknar dej <33



  


Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards