ElinaJönsson

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Jönsson - 19 februari 2011 22:14

Go'kväll!Ligger och smsar med Eddie och kollar på musikgala. Ska upp åtta och jobba.. Fyfan! Ska träffa Linn hos farmor vid ett tolv imorgon, o va där till måndag... Ska kolla vidare, natti vännerna mina<3

Av Jönsson - 19 februari 2011 10:08

Hej, nu e jag mer lite vaken.

Vakna halv tio (a) haha , somna alltså om!!

Har redan hunnit o fixa ti maj! Slänger upp bilder som jag tycker e ur söta!!!!!!!!§§ :D <3§ Lägger in sen vad jag handla ( om jag handlar något ) <3§

Pussy :D / LOVE E


   

FULA!!! :D <3§  

Av Jönsson - 19 februari 2011 06:30

Hej vänner! Förlåt för dålig uppdatering.. Blev sjuk i torsdags så har bara slappat.Men iallafall, jag har köpt ny mobil så kan blogga från den med! (: Sen idag så ska vi flytta mormor o morfars saker till mosters källare tills dom flyttar nästa vecka.. Jag o Emilia tar nog en shopping runda med fika på väla! (: <3på söndag ska jag o kusin till farmor, myspys! Bloggar mer en annan dag... Puss / Love E

Ovido - Quiz & Flashcards