ElinaJönsson

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Jönsson - 22 februari 2011 16:51

tjillevippen på elinas läsare :D

ja , det e alltså jag , Evelina , som gästbloggar :) mitt internät funkar igen :D

Elina o jag ska ha en "fotodag" imorgon :)

Hon sa att jag skulle ta me min kamera , olika kläder , smink o träningskläder , eftersom vi ska träna kvart i 5 :)

Hon säger även nu att jag skulle skriva att vi kanske kommer göra ett eller fler videoinlägg, fun ! :D

Tror jag e bortskämd lite grann, vi va på ullared igår , och jag fick saker för typ 1500, och idag stack vi till familja för att kolla efter en jacka till mig , o vi hitta en för 600 ;p hah :) Och så fick jag skor i förra veckan för 700 ! :D

ohja , damn.. Nu snöar det utanför här osså , jävla snö, jag vill ha soool !

menmen , checka in min blogg :)

http://eevelinasfinalilla.blogg.se

inte världens bästa namn men shit tha same ?

-läs,följ & komentera :)

det va allt för lilla mig , puss på elinas läsare :D

  

oh vad jag älskar dig sötnos<3

Ovido - Quiz & Flashcards