ElinaJönsson

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Jönsson - 12 februari 2011 16:19

Tjenixen så här framåt kvällen :)

Sitter nu hos mormor o morfar o tar igen mig lite innan jag drar mig vidare till Anna. Va och shoppa lite innan, hitta en blå vit rutig blus som man kan ha vita tights till. Awesome!!!! Sitter i den inglasade balkongen .. isch, helt kvaft här inne ;o Dom andra checkar hockey xO BLÖÖÖÖRRKK!! :o

Hahahah, hitta nyss en blogg om Sims 3??!! Vem skriver om ett spel? :P haha!

Försökte leta upp katten rasmus, men jag hittar inte han :( haha

Tror jag skiter i o skriva mer nu. xdd

Ha det gött, men käka inte mer varulvskött! :P hahah, jag ÄGER på o rimma ;O haha


/ Love E


 

Är man snygg så e man i morbrors väst :D SNÖÖÖGGG :)

Old pics, som mormor har :(  

Av Jönsson - 12 februari 2011 09:26

Hepphopp lördagsmorgonen e på topp! haha, fick det till o rimma där ju.

Vakna vid åtta gick upp o käka frulle, fixa till mig och packat klart det sista :)

Sticker ner till sporthallen o checkar innebandy match. Sen åker ssticker vi nog in till väla och mormor o morfar sen drar jag mig vidare till anna i hbg :)§

MYS!!

Aw, imorse när jag vakna kom jag på en skiva som jag o Emilia sjöng hela tiden när vi va' små! Omg, i våra nalle puh linne och öronmuffar.

Fan vad vi va gulliga!!! Slänger in videon längre ner.

Pallar inte skriva mer nu, har fortfarande ont i min armar sen jag fixade flätan xd

Bloggar på måndag tror jag. ;)

Pussiii



    

min fläta! inbakad, själv gjort! STOLT!!


Och här e låten . En hemlighet - E.M.M.A


/ LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards