ElinaJönsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jönsson - 28 oktober 2010 19:48

Hello, Bloggen!


Imorse väckte bror mej:( Men pallade mej upp och stack till skolan!


Efter fick jag o Fia o hämta hennes cykel och sen när vi gick tillbaka så såg hon att det droppa rejält ner från en stupränna så sa han åt mej att ställa mej under det, så det gjorde jag! Fatta hur blött jag va!!!!! :) <3


Sen stack vi hem till henne o åt ! Sen målade vi gipsfigurer.. sen tio över fyra kommer fisen på att hon skulle hämta Alva klockan fyra och har glömt det!!!!


Sen cykla jag hem vid halv fem, <3


Bytat lackan o städat rummet har jag med hunnit med.. <3


Känner att denna dagen började bra men kommer sluta dåligt närsom .. :(


Till helgen ska man på kalas till kusin som fyller 14 ;) <33


Orkar nt skriva eller leva mer så hejsvejs!



Jag typ älskar dej, min älskade vän !! <3  

Av Jönsson - 26 oktober 2010 16:09

Tjenna, <3


Dagen har varit riktigt najs, fick håla sista timmen så stack hem! :D <3


Egentligen skulle jag bara slänga in två redigerade bilder på mej o Bellie! <3 §§


Hoppas ni där ute har det lika fint som jag! ;) <3


Kommentera gärna bilderna!! ? <3§§


 


Älskar dig, min vän! <3   

Av Jönsson - 19 oktober 2010 17:42

Tjodelo! <3


Dagen har varit bra, två timmars rast för vi fick håla! :)


Imorron vid nio ska jag till skolläkaren... GULP!!


Hoppas det går bra.. <3


Har inte mycke o skriva om idag.. men kommentera alla så e ni söta! <3


Slänger in en skabig bild! :D <3


  

Av Jönsson - 17 oktober 2010 08:41

Go'morron bloggen!


Redan sönda :( Helgen går för snabbt!!!


Igår så va' jag nere i sporthallen m Fia sen till Ikea o mormor med morbror, :) <3


Köpte ny whiteboard tavla .. :) <3


Men idag vet jag inte vad jag ska hitta på?


Tror bara va' hemma och mysa. <3


Eftersom ROBIN tycker hans namn ska vara med i min blogg så nu är den det , :) <3


Nu ska jag nog snart äta frulle, <3


Kanske någon bild.. :D <3


Kram Världens bästa Elina!   


  

Fin bild på mej o Belle! <3


Av Jönsson - 14 oktober 2010 16:02

Hejsan Svejsan Bloggen! :)


Dagen har varit sådär, :/


Slutat tidigt idag, så städa rummet innan jag satte mej här! :D


Så varsågo' att kliva in! :) <3


Imorron e det redan fredag, farmor på kvällen tror jag ?! Lörda, på morronen ska jag till sporthallen med Fia! <3 Sen kanske till Hbg .. <3


Jag har varit så tråkig o deppig till och från.. :/


Finns så många fina människor i mitt liv! <3


Jag vill egentligen bara börja om mitt liv igen! <3


Vill vara liten, när man liten behövde man inte bråka eller må helt dåligt!?


Nu orkar jag inte skriva mer, och ni vill inte höra mej klaga mer! <3


Kommer nån flippbild! :D <3


Herrå // Elina underbaraste Jönsson! <3


  

Av Jönsson - 11 oktober 2010 17:58

Tjjeennaa!!


Min skoldag har varit ganska bra men seeeegg!!


Först gympa o sen musik, I like! <3


Sen jaga Erica mej o Bellie! <3 Hahahhaha, Vi e bäst !! <3


Har snackat m underbaraste idag som varit sjuk :( <3


Nu diggar jag musik så allt skakar ;) <3


Jag pallar nt skriva mer, så ni kan få två skabbiga tråkiga fula bilder på mej o sitta o grunda på!! <3 Poss hej // Världen bästa!!   


    



Av Jönsson - 5 oktober 2010 18:09

Hello alla? <3


Dagen har varit sådär, men jävligt rolig!


Orkar knappt skriva här inne längre.. får ju inga kommentarer ? :/


Idag hade vi rätt nice dag i skolan.. <3


Även lite tråkiga saker händer... men den/dom personerna ska nog fåigen nån vacker dag ? :)


Alla läxor avklarade , Pappi kommer väl snart hoppas jag! <3


Johan o mamma e på träning ;)<3


Inget mer va? <3 Va' med Evelina igår<3


Kan väl bjuda på en bild sen igår ? <2


  

Av Jönsson - 2 oktober 2010 13:40

Tjenna!


Har tyvärr inte hunnit blogga över huvetaget !


Slänger in ett snabbt nu!?


Veckan har varit ok?


Tre prov på två veckor? :/


Va' hos Linn igår! Det va' majs! <3


Nu tittar jag på fame världens bästa film? :D <3


Sen ska jag dra mej upp ur sängen och palla in i duschen o fixa mej ! :D


Ska till hbg på resturang sen vidare till mormor!<3


Bloggar kanske mer imorron? <3


Slänger in en bild som Robin tycker e nice ! :D <3



  



Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards