ElinaJönsson

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Jönsson - 11 februari 2011 17:50

Hejsan Fredagskvälls mysare :)

Är på riktigt gott humör så ni vet det.. ingen dag o bråka med mig! :)

Vaknade redan vid sex imorse, men somna i en halvtimme till då klockan ringde.

Gick upp och hoppa in i duschen, snoxa till mig lita.

Käka lite frulle, ( i hate that ) -.-'

Cykla till skolan med min super fina cykel .. :) haha, va bara tvungen (a)

Första lektionen hade vi Elskimojs så kallat '' ELVIS'' på schemat :P

Andra lektionen hade vi Engelska med våra gloser som vi haft i veckan :)

Tredje lektionen hade vi matte/so Hans klämde in ett SOprov där mitt i mattelektionen.

Lunch - ÄCKLIG mat.. Nån kebabgryta xO Sen hade vi en halvtimme rast .

Fjärde lektionen hade vi träslöjd världens drygaste timme på veckan.

HAHA, glömde skriva på lunchen så gick Emilia in i dörren så hon fick nästan sin gräddbulle i facet. OMG, vad vi skratta! :P Sen splasha vi den i en vattenpöl :)

HAHA, lättfett roligast idag ;)

Kom hem hade lite krig med min bror *stolt* hahah! Med ett godispapper xD

Sen stack jag o träna. Skitbra träning idag ;)(yy'

Kom nyss hem o hoppa in i duschen, nu sitter jag här o degar :)

Ikväll ska jag bara mysa med familjen (dom som e hemma iallafall) :P

Ska käka hemma gjord kebab MUMS!!!!!!!!!!

Haha, gjort egna inbakade flätor för första gången idag :) *stolt*

Imorgon spelar johan i sporthallen men tror jag blir hemma .. :D

Fixar ihop mitt pick o pack till kvällen.

Åker in till Väla med familjen sen till Mormor och Moffe för moffe fyller år! :)

Sen åker jag in till AnnisPannis och sover där till söndag .. :) §§ <3

Myspys. ska till Landskrona på söndan tror jag det va? :) Tror jag inte hinner blogga i helgen, kanske en stund imorron innan jag åker.

Men ha en bra helg iallafall då.


Puss&kram / love E


  

Gammal men vacker pic ;) <3§


    

Hellokitty ? ;D <3§

Ovido - Quiz & Flashcards