ElinaJönsson

Alla inlägg under november 2010

Av Jönsson - 29 november 2010 19:06

Elina e hyper!! :)


Har blivit riktigt hyper!! :D Men det gillas! ; )


haha! :D <3 lägger upp bilder ist, orkar inte skriva! xD <3


pååss! :D



      

Av Jönsson - 25 november 2010 19:06

Wiieehhoo.. ;)


Det har kommit snö och det e not good för då mular alla mig!! :O <3


Men jag tycker om er med. ;) <3 hahahhaha,


Fyf*n vad jag e på jävla bra humör, jag har lämnat en person utanför livet nu! Det betyder att jag ska leva mitt liv som jag vill! :) Nu ska jag fan visa alla hur jag egentligen är, inte den här mesiga utan en person som kan och vågar visas!!! :D


Jag ska HA dig, det e bara så att du ska bli MIN! ;) <3


Jag ska ha dig, och jag har en fin vän som ska hjälpa mig till att få dig! Vad gör vi? Nu kör vi!!! ;D <3


ohh får ju värsta ångest för vad vet i fan! XD Nu måste jag nog tagga ner lita!


Vi hörs en annan dag.......... Hejsvvejjjss!! :O <3




slängor in två bildor! Good vad jag e kärr i OOOO !! :D <3



    

Av Jönsson - 21 november 2010 15:58

Helloo,


Kommit hem från en väldigt mysig dag med två fjantar! ;) <3


Köpte egentligen inte så mycke, bara julklapp till lillebror! :D <3


Nu ska jag lyssna musik och picnika, ;D <3


Hejsvejs, två bilder slänger jag in med ett pang! :P (aá


    

Av Jönsson - 21 november 2010 06:33

God morgon läsarna! (:Idag blir det shopping med brudar! :) Imorgon har vi studiedag! Tror jag ska va hemma och bara slappa! Min förkylning e mot rätt håll iaf!! :)Pallar inte skriva mer , Hejsvejs!! Kramis

Av Jönsson - 20 november 2010 10:23

Tjenixen! ;D <3


Har fått en jävla förkylning ;( Mår inte heller så jävla bra över snacket med morbror igår... ;/


Menmen, funderar på att ta på mig och ta snöbilder ute? :) Nån dum idée?? :D<3


Lyssnar på Just the way you are - Bruno Maars ;) Skön låt det..


Ska se om kameran e laddad annars drar jag ut en stund! ;D <3


Städat rummet så det ser hyfsat bra ut iallaafall! ;P <3


Orkar nt skriva mer, hejsvejs! ;D <33<33




Sskkkaabbiiigg biilldd ell000rr vaddååå?? :O <3


  

Av Jönsson - 18 november 2010 15:28

Hejsan svejsan! <3


Sitter och kollar penisonärs jävla inne hos lillebror! ^^ <3


Ikväll ska han sova över på skolan! :) <33§§


Har blivit sjukt förkyld, IGEN -.-' INTE bra alls..


Kanske blir shopping med brudarna i helgen?? Vem vet?? <33


Hade matte prov igår, gick nog bra! Nästa torsdag prov i biologi! :/ <3


Varit sjukt trött idag.. Men blev lite bättre när jag kom hem :P har kanske saknat min lillebror?? :) §§


Tycker verkligen inte det e ok att vara så här trött!!!!! ;( <3


Blir bara på dåligare humör över att ingen knappt kommenterar här.. ;(


Så ge er nu, kommentera lite va?? ;o


Nu ska jag snacka vidare med lillebror! :O <3


Hejsvejs, kommer en bild to you bitches, ;) <3




Bilden känner ni igen, används just nu till header! ^^ Glömde säga att elina e visst lite.......... :$ <3   

Av Jönsson - 16 november 2010 17:30

Hejsan, här kommer en gullig bild som Blondie redigerat! :)



Kommentera maybe?? <3   

Av Jönsson - 13 november 2010 07:19

Hejj!Tänkte bara prova göra inlägg från ipoden! :))Hoppas alla får en bra helg! Själv ska jag till Varberg! Wwwiiieee!!!!Ska försöka fixa en bild från ipoden.Hejsvejs!!

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards