ElinaJönsson

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Rubrik saknas

Av Jönsson - 23 februari 2011 10:11

Hej vänner!

Hinner blogg lite innan Evelina kommer.

Som ni såg igår gästblogga evelina här.. kommer hända fler gånger!

Jag har fått nån jävla hosta som verkligen river i halsen .. hoppas på att den går bort snart :) Idag ska iallafall Evelina komma och ska ha allmänt mysigt , sen sticker vi på träning.. sen så hänger hon med mig hem IGEN till klockan tio ikväll ... hon har lurat ut mig att följa henne hem... läääässkiiigt! :P

Va ute o fixa min födelsedagspresent igår iallafall blev en ny kamera.. men får inte öppna den förren när jag fyller år.. på lördag!!!!!! :) Me like!!

Sitter och sjunger till Girls just wanna have fun - Miley Cyrus .. :)

Har nyss polerat mina tänder.. haha , trevligt o veta då?!

Bilder kommer nog på mig o evelina den fina! :D <3

Imorgon ska jag nog sticka ut till Olivia på landet tror jag, sen på fredag ska jag kanske träffa älsk en stund sen träning .. sen kommer tjejerna så sticker vi till kvidinge! :D BÄÄÄÄÄSTT ALLLSSSUU!! <3§


Men nu får jag ont i mina ögon för o sitta framför datan! :P

Ha det bäst! Bloggar mera sen... :) <3§


/ Love E


Kommer lite pic's från när jag hade supermysig förmidda med Fia och Alva! :)

     

Älskar dig fia! <3§   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jönsson - 17 maj 2011 07:06

Ville bara meddela er att jag har bytat blogg , så kommer finnas på twistersister.blogg.se med Evelina istället.. Kanske då å då gör jag inlägg... men hoppas inte för mycke! Läs hellre på den bloggen övre! ;) <3   Ha det finfint!   Heppis ...

Av Jönsson - 16 maj 2011 16:36


Hejsan alla glada! =) Hoppas eran dag varit bra.. det har min varit :) <3 Hade sovmorgon till nio imorse:) Har det imorgon med för ska jobba på Salongen hos Jessica å Madde :) <3 Gött Hoppas verkligen på ett bättre väder då!! :) <3§ ...

Av Jönsson - 15 maj 2011 17:10

Tjenicksen på er alla. Hoppas alla haft en bra söndag, min har varit skitseg. Jobbade innan sen kom Evelinis finis hit :) <3 Typ kolla film å slappa :) <3 Har faktiskt lite ont i mitt huve :/ <3 Men orkar inte blogga idag.. förresten...

Av Jönsson - 14 maj 2011 08:19


Go'morron alla! Hoppas alla sovit gott. Det har jag gjort.. somna ifrån tvn igår! Satte på en film för å hålla mig vaken till tjugo i elva för å se Lady Gaga, men jag lyckades inte. vakna med världens ryck inatt filmen gick runder å klockan va tv...

Av Jönsson - 13 maj 2011 16:03


Hepphopp alla glada! =) Min dag har varit bra och varm faktiskt. Denna dagen har också sprungit iväg :) Va ute å ''gick'' med issa en runda! Fast vi stannade å slappa på nån lekplats, å sen så av en ren slump messa Isabelle Alle.. så bara kommer ...

Ovido - Quiz & Flashcards