ElinaJönsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Jönsson - 31 mars 2011 16:13

Hej mina finfina vänner!

Hoppas allt e underbart och dagen lika så.

Sitter inne hos min underbara bror och slappar. Tror jag hänger med mamma o handlar lite kanske? Eller inte! xd <3

Men orkar verkligen inte blogga idag. Ha det bäst!


/ Love E  

Av Jönsson - 29 mars 2011 15:50

Heej vänner.

Sitter i Fias soffa , hon försöker fixa till mitt hår innan vi sticker till Väla! :):):):):)

Hennes pappa kom också nyss hem. HAHAH xd

Sitter o lyssnar på Drifters - Stanna hos mig, Riktigt mysig låt. :)

Men pallar inte Blogga mer ... Hejdå! ;* <333


Pusspuss / Love E


 

Av Jönsson - 28 mars 2011 19:18

Hejhej vännerna mina!

Hoppas alla haft en underbar dag, för det har jag!

Evelinisfinis hängde med mig hem så vi plugga o gjorde våfflor och lekte med Johan och Casper min gullegris! ;D <3

Nu har jag pluggat på all min tråååkiga läxa! -.^

Tror jag ska hoppa in i duschen innan 112-Poliser..! Sen ska jag ta en macka o en kopp varmsaft. Mys.

Hänger med Fia o Världens bästa ROGER till Väla imorgon. Awesome! ;* <3

Så hinner nog inte blogga imorgon. Menmen, Va på väla igår med. xd Hitta skiiiit mycket men pallar inte fota allt så.


Orkar inte skriva mer nu, Men vi hörs o ha en bra dag imorgon underbara! :*


Pusspuss / Love E


  Jahaja. jag har aldrig påståt att vi Jönssonare e friska.. (a) <3

Puss på dig min vän Erica Jönsson! <3

Av Jönsson - 26 mars 2011 07:51

God morgon mina underbaraste läsare!

Vakna typ precis med att solen skiner rakt in i mitt rum, helt ok faktiskt!

Ska nog snart gå upp o käka frulle litta. Är sjuuukt hungrig.

Sen ska jag låna Jespers kamera och fota paps lastbil :):):):):):) II LIIIKE! ;D

Sen fixa ti maaj och drar vidare till mina flickor och blir där till ikväll ;* Puss på dom.

Kan blogga där ikväll ? ;D

Sen imorgon ska nog jag o mamsen ut o shoppa. :) Awesome ;*


Men jag vet faktiskt inte mer vad jag ska snacka om så vi hörs senare dårå. :)

Pusspuss / Love E


 

sÖÖÖt ! :D

Av Jönsson - 25 mars 2011 14:42

Hej alla fredagsmysare!

Äntligen helg. Veckorna bara springer iväg från mig . Men kan inte mer än att gilla det! Sticker snart på träning me allra BÄSTA laget snart . Ska sticka o möta upp Isabelle snart ;* <3 Sen efter cyklar jag hem som tusan o in i duschen och snuggar till mig sen vidare till farmorAnka! :) <3 Sen imorgon ska jag till mina unnderbaraste vänner på middag och mysa! :) <3 Men bloggar imorgon förmiddag ändå :) Kan nog låna Hjärtats data på kvällen senare!

Ska cykla om en halv timme ..

Jag känner mig så himla snygg i min nya frilla! ;D Hahah , riktigt nöööjd. Ska snart dit igen.. bara älskar o vara på den salongen!! :D <3 Det e så mysigt, och jag har en suuuper mysig frisör som e heeelt underbar! Kramisar på dig Jessi ! ;D <3

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer om så avslutar mitt inlägg med en liten egobild sådär nu i stressen och sånt! :D <3


Puss / Love E <3


 

Ehhhmm, ja.. jag har aldrig påståt att jag e normal... :) <3


Av Jönsson - 24 mars 2011 16:09

BAAAJS , jag som hade gjort ett riktigt bra inlägg så bara försvann det!!!!! -.-' <3

Orkar inte skriva om det.. så lägger in lite bilder...... Hejdå!


  Såååå jääääävla snyggg!!!!!!!!!!! ;* <3

Av Jönsson - 23 mars 2011 15:34

Heeeeeeeej vänner!

nu sitter jag här och käkar glass ska snart på träning! :) <3

Har varit helt på bra humör idag!!!! :):):):)

Imorgon ska jag klippa maaaaaj ! :):)


Är för uppspelt för o skriva så gör några roliga pics istället !! :) PUSS


Förresten Linn på www.yello.devote.se ÄLSKAR glass för det e min biffigaste kusin ;* <333333


  Kolla in min gulligt fula smilegropar!? :ooo    / Love E

Av Jönsson - 22 mars 2011 17:15

Tjenare läsare!

Sitter här och knarkar Ulrik Munther's Life låt som bara äger ut ALLA! :) <3

Har varit i helsingborg med klassen idag,  va supertråkigt ..! men min lilla ängel rädda min dag så smsa med han ;) <3 Puss på dig :* <3 Sen blev ALLT roligare med Erica , Isabelle och Emilia! Ni är my everything !!!!!! <3

Har pluggat hela eftermiddan sen jag kom hem så ungefär två timmar -.-' TRÅKIGT!

Menmen, nu ska jag nog hitta på nått redigt kul för dom andra sticker sen alltså hemma själv!! ;o <3 Love it!!!!!! :D <3 Tror jag ska sjunga singstar o fixa fram kläder imorgon? <3 Vill vara heeelt underbar imorgon.. varför vet jag inte ? :D <3

Va på Ikea igår , köpte nya saker till mitt rum .. men mest till min säng! :D Nytt påslakan o kuddar riktigt mysigt! :* <3

Men nu ska jag digga vidare till Veronica Maggios nya låt :D:D:D:D:D <33333


Alla bör lyssna på den :D


 

Älskar er tjejer !!!!!!!! :* <3

/ Love E <3

Ovido - Quiz & Flashcards