ElinaJönsson

Alla inlägg under april 2011

Av Jönsson - 30 april 2011 09:32

Tjingeling mina underbara läsar pinglor =) <3

Hoppas eran fredagskväll igår va bra , för min var magisk!

Supermysigt med mina töser! <3 Älskar dom.

Kom hem vid halv tolv för jag hade verkligen skitont i min fot -.-' Hatar de , men det va det värt! :) Isabelle å Erica kommer en snabb runda å hjälper mig med mitt löshår eftersom det står fest i pannan på mig ikväll :) <3 Helt underbart kul.

Sticker in till Jenny&Fredrik ikväll å partajar där . =) <3

Imorgon blir det städning så jag kan tjäna ihop lite cash jag behöver!!! <3 :)

Nu ska jag hämta fram nått som jag kan ha på mig ikväll , ha en underbar valborg.


Tjenixen ;* <3


Förresten njut av vädret innan det snart e bort ju (: <3 §


  mina flickor! (: <3

Av Jönsson - 29 april 2011 14:12

Yo.

Är riktigt sur å på jävla bra humör med! (:

Ska snart hoppa in i duschen å sen fixa till mig , sticker å bowlar med mina töser! (: Och firar Ericas födelsedag med . <3

Så hinner liksom inte blogga. hörs en annan dag


Ciiaaao (: <3


  ÄLSKAR DENNA BILD ! (:

Av Jönsson - 27 april 2011 18:46

Shooo!

Här sitter jag med en stukad fot :( Menmen, heelfräck dag annars!

Har verkligen ingen lust å blogga mer.. funderar på å ta paus i detta skit..?

Men bloggar en annan day okay? ;o


/ Love. 



Av Jönsson - 26 april 2011 15:16

Yo!

Glömde ställa klockan imorse så blev jääättestressigt. men hann :)

Fick håla sista timmen så stack hem å fastna ju så klart här -.-'

Nu ska jag dra mig ifrån detta å ut i solen och Sola kanske? ;) <3

Pappa sticker snart & hem kommer snart Johan.

Sen tränar johan å mamma går på föräldra möte så e hemma själv . SOFT! <3§

Men nu vill jag ju bara ut så skiter i bloggandet :) <3§


Byebye sunshines :* <3


  

Checka in mitt LOCKIGA hår! ;oooooooo

Av Jönsson - 25 april 2011 09:25

Yo! (: <3

Vakna när klockan ringde halv nio & det va bara till å dra sig ur sängen in i duschen.

Vakna även med världens träningsvärk efter å bara en 5åring på ryggen för han har skoskav. Men vi kom hem ivarjefall :) <3

Idag blir det först ut till Väla och då ska jag ta ett hål till i örat :) <3 §

Sen skulle bror ha nånting. Sen i eftermidda blirre nog grillning i skogen med familjen Nilsson ;) Mysigt!

Men nu ska jag fixa mig innan jag sticker :) <3

Lägger in bild på mitt öra senare :* <3



Kisses



  Såååå jefla brun man va i somras! ;oo <3


Av Jönsson - 24 april 2011 09:48

Tjenicksen'

Vakna för några minuter sen och åt frulle.

Gick o bädda ner mig med datan igen, himlens skönt!

Snart börjar ju skolan IGEN!!! -.-'

Jaja, ska inte klaga. Får väl gå upp senare och fixa till mig (: <3

Ska till farmor senare , trevligt ju! (: Hoppas Tim & Philip kommer  ;) <3§

Men jag ska verkligen försöka fixa bloggen igen. Hmmm? <3

Men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva så vi hörs antingen sen eller inte. :)


Puss&kram


 

Baby you're all that I want when you laying here in my arms

It isn't to hard to se, Where in heaven ♥

Av Jönsson - 23 april 2011 07:35

Go'morgon! (:

Måste börja med att säga att det va fanimej heeeeeeeeeeelfräcka bilar på Elmia i år! :) Alla borde va' där . Det va riktigt nice.. ;)

Idag ska jag sola. Måste verkligen bli brun (:

Tror jag ska fixa en ny header nu, eller nått ? (:


Men ja, vi hörs imorgon. Tror jag inte kommer blogga idag . (:

Soliga kramar miiig ;*


 

Everytime we touch I get this feeling

everytime we kiss I swear i could fly

Can you feel my heart be fast , I wonder stil last.

Need you by my side

Cause everytime we touch I feel the started

Everytime we kiss I reach for the sky

I can't let you go, I want your in my life

Cause everytime we touch <3

Av Jönsson - 21 april 2011 10:03

Hej.

Sitter i fias soffa igen, har sovit här inatt. Mysmys.

Kollar på Tingeling och flessemessar me robin. <3

Ska gå till Oj vid typ tjugo över 12 och så hämtar mamma mig där.

När jag kommer hem ska jag sova eller gå ut o fundera över saker o ting.

Är verkligen inte på humör idag.. :/

Ska till Elmia imorgon så bloggar kanske inte.. :)

Men bloggar kanske senare, ska käka frulle snart. =) <3


Puss / Love E


 














KING (:

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards