ElinaJönsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jönsson - 29 augusti 2010 11:12

Hejsan Hoppsan !


Igår stack jag och mamma till väla och shoppade loss totalt!!!


Sen åkte vi till mormor och morfar ! kom hem vid tio, såg Bröllopsfotografen !


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Idag väckte mamma mig halv tio , jag fick jag inte sova mer :/


Johan spelar match i Eket , sen ska dom till farmor !!


Jag e helt slut , och e hemma själv !! :) <3


Love it !!! <3<3<3<3


Men nu ska jag chilla vidare ;) Pååsss <3

Av Jönsson - 26 augusti 2010 17:08

Tjenixen !


Idag väckte mamma mig halv sju ! Va' helt slut !


Men pallade mig upp, in i duschen sen platta jag håret, sen sminka mig !!


Slängde i mig frulle ! :)


Sen cyklade jag och Emilia till Erica o Belle<3


Hittade till vårt nya klassrum & skola ! :)


Fick massor med papper ! sen åt vi lunch sen så fick vi cykla hem !


När jag kom hem så bakade mamma bullar ! Mums ! <3


Sen statte jag mig vid min data , och här sitter jag än!


Johan o dom ska snart sticka o träna! så jag blir hemma själv!


Det blir skruva upp volymen o dansa runt i huset ensam ! :) <3


Imorgon blir det också skola ! :)


TYCKER SÅ SYND OM AMANDA SOM BRUTIT BENET OCH LIGGER HEMMA MED GIPS O KANSKE SKA OPERERAS OM IMORGON ! <3 LOVE YOU HONEY BONEY ! <3


Nu ska jag snart dansa vidare , pusshaj ! <3


Av Jönsson - 20 augusti 2010 13:30

Hejsan Hoppsan !


Nu börjar skolan närma sig ..


Idag blev de lite kaos .. pappa ville inte som jag ville och sen så offra jag mig så han fick som han ville!!


Han körde o hämta lastbilen vid sju imorse, sen in till Christer och nu tvättar han!!


Farmor & kusin hämta Johan innan så han e där, när mamma kommer hem så ska vi köra upp till farmor, Tim och de andra kommer med ! :)


Imorgon ska pappa o mamma med Camilla o Jim till Malmö.. Så jag o Emilia ska passa Ellinor, Johan och Vår kusin Victor med :) <3


Sen på sönda blirre fest :) <3


LÄNGTAR shalalalallala:D <333


Igår va' Erik här !! :) Trevligt!! Kul !! :))


Nu sitter jag o lyssnar på RixFm ! De e bra med radio , om man inte kan bestäma sig för vad man vill lyssna på ! :P


Nu ska jag chilla vidare <3


Puss , så hörs vi! :D

Av Jönsson - 19 augusti 2010 10:02

Tjenna bloggen !


Igår var grymt kul.. va' hos Filippa o B.W <3


Sötnosar bege två <3


Idag kommer Erik till Johan.


Jag får väl bara vara hemma, :/


Menmen.. har nog och göra tills söndag <3 LÄNGTAR


älskar mitt hår nu <3 Med slingor o haft hårinpackning .. Positivt med mjukt hår!!


Är ganska trött sen igår.. de va full rulle hos filippa <3 Men de gillas <3


Nu ska jah sätta igång tv:n och se om de e något kul <3


Puss&kram <3 :)   

Av Jönsson - 18 augusti 2010 10:53

Tjenixen <3


Idag vakna jag typ åtta.. men så tänkte jag de e lika bra att gå upp och börja vänja mig!


Filippa skickade ett sms och frågade om jah ville följa med henne ikväll o titta på hennes träning med Boggie Woggie och de ville jah.. så farfar kör ut mejtill henne sen !:D YEESS <3


Nu på dagen händer ingenting. . tror jag iaf.. :D


Igår va' jag hos frissan .. mamma o jessica hade planerat en överraskning :) jag slingade håret ! Guldiga slingor! :D <3<3


Blev rikitgt nice!


Nu orkar jag inte skriva mer .. så byebye ..! Vill nni ha en youtube länk? :D


här kommer en !!!


Erik Hassle - Don't bring flowers after im dead ! Skön låt ! <3

Av Jönsson - 12 augusti 2010 13:09

   Hejsan ! :)) <3


Medans jag väntar på Olivia kan jag lägga in bilder från Center Syd? <3



Jag !

  

Boie provar byxor! :)


   

Han e skit lång! :))

      

hhihi :)

         

Farbror Lennart tyckte om den skjortan ! :)

  

Boies Flickvän Ann-Cristin med :) <3

   

HHAHAHAHAHAH .. ALLA TITTA .. såg skyltdockan o han hade samma frilla ! :D

Av slutades med en glass i Landskrona vid havet ! myss <33


Och bakom kamerna har vi Anna <3 Men hon kom aldrig med på bild :)) <33


Älskar dej <33 :)  


Hejdå nu kommer nog Olivia snart <3

Av Jönsson - 11 augusti 2010 11:09

Hejsan Svejsan !


Tyvärr hinner jag knappt skriva här inne .. men de blir ändring när skolan o det drar igång i promes ! <3


Nu lyssnar ja på musik o väntar på emilia ska messa mej !


Igår fick jag mina kläder från anna ! :) ÄNTLIGEN !


Ett linne , turkost med vita prickar på från Gina Tricot och tre leggings , i lila med svarta stjärnor, och ett par lila till fast i randiga och med turkos färg också randiga ! :) Tack Anna ! <3


bilder kommer längre ner ! :)


puuss ! kommer även bilder från när vi va' på Center Syd <3


Legginsen ! :) Älskar färgorna ! :)

          

 Här e linnet ! e de nte fint?


ska in  till Emilia nu hejdå <3

Av Jönsson - 5 augusti 2010 08:44

Nu e det såhär att jag har bytat namn igen !!


Så nu heter jag busfia istället för lillalabaan ..


-------------------------------------------------------


Denna veckan har jag inte gjort så mycke , bara varit o träffat Boie o Lennart o boies flickvän :)


Sen följde jah med dom till Center Syd med Anniz också <3


När vi kom hem fikade vi , sen studdsa vi med boie o Ann-Cristin <3


Det va skit kul för jag flög skit högt !!!!


Sen kom Linn o anders så käkade vi ppizza !!


Igår orkade jag inte göra något  ! så slappa hela dan i soffan med data o tvn <3


Men nu ska jag väll gå upp, så hejsvejs <3


Bjuder på en bild också <3!




  

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards