ElinaJönsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Jönsson - 31 januari 2011 17:19

Hej , denna dag hade blivit underbar förutom det där jävla matteprovet ! -.-'

Dagen har fan varit BÄST bokstavligen tills mitt matteprov kom från Hans hand till mitt .. Fy vad uselt! Men man kan ju inte ha rätt alla gånger .

Sen när jag kom hem plugga jag *MATTE* ja ni hörde rätt.. Elina pluggar matte måste nästan skrivas upp . Sen plugga jag engelska men engelska kan inte hålla mig från att ha lite trevligt sällskap med min bror. Tränade hockeytacklingar ( frivillit ) och sen lite dassning ! Hhahaha, han e crazy ! <3§

Tror jag snart ska äta . :) <3 Lyssnar på Sonja Aldén - en del e vackra när dom dör som snart e slut ! xd hahha,

Imorgon ska blirre Evelina Fredriksson på eftermiddan (: I like .. <3 §

Slutar sent imorron , SEEGT !

Ojsan, Johan fyller år nästa tisdag och vi ska ha kalas på lördag .. Kanske ska ut o fixa tröjor med Fis ! §§ <3 Gott .

Snart sportlov, blirre kanske Båstad med Filippa och sen fyller jau år ! YAY !!! <3§

När jag har råd ska jag ju pierca mig i örat senare ! :) §§

GILLAS !! ^^) <3

Men nu orkar jag ikke skriva more .. Posshaj!


// E


Skånes vackraste innebandyspelare ! ^^


Fia och jag är tokiga! ;$  <3§§

  

Av Jönsson - 30 januari 2011 15:38

Tjenare bluggen! (:

Söndag , soligdag ska det menas med övertexten ! (:

Äntligen har min lilla .... svarat mig ! :) <3§§

klockan ringde åtta imorse ... gick upp o nosa till mig snabbt.

Stack ner till sporthallen o kolla på bror sen kolla jag o bror på P12!

Sen gick vi hem så kom pappa med lastbilen så fick vi ÅKA hem ! ! <3§ (:

När jag kom hem hoppa jag in i duschen och nu håller jag på med massa annat ! (: <3 Ser bland annat handbolls VM ! :D Doktigt va ??????

Men orkar inte blogga en söndag! :) <3


Kram   

Av Jönsson - 29 januari 2011 13:25

Jag bara ÄLSKAR att blogg nu alltså, Snackar med Olivia. Hon frågar bara om massa filmer, men jag kan inga bra !  Höhöhöhö!!

Jag har fett ont i min nacke , för jag trilla av sängen inatt kanske ?

Sitter nu o ser en film med mamma, nån konstig! :P <3 hhahahha

Orkar inte skriva mer , hejsvejs ! <3 §§

Av Jönsson - 29 januari 2011 09:49

Go'morron bloggen ! :)

Vakna innan , fyfan vad jag va trött inatt !

Jag e fan riktigt taggad idag , Hem till Olivia med Isabelle ikväll Trevligt ! <3

Var ju längesen vi träffades så ! §§ Nu tror jag ska flytta in ps2 in till mitt rum och sjunger lite !   fett ös medvetslös ! <3

Imorgon ska jag upp tidigt , ska ner o se johan i sporthallen sen kanske p12 :) <3 Nån som vill med ? oj såg nyss att det va tre matcher till ? OJOJ , måste verkligen ses!!! <3 §§ hahhaha, ha det gött!! <3§§  

Jag och Evelina föralltid vi , hjärtat ! <3

Av Jönsson - 28 januari 2011 22:51

Hej bloggen! Mitt huve snurrar runt , runt , runt och runt! Hahahah, liiiiiiiite hyper ? Eller full ? Nädå! Detta inlägget kan ni förfan inte lyckas läsa rent! Just nu snackar jag med Eddie och Evelina! Hon tror jag e packad ..... Men jag vet ju inte hur det känns o va full ? Och det e jag glad över. Har lust o sova, men ändå inte! Jag har nyss bestämt massa saker med Evelina ..... :) Tror det blir ett fräschare inlägg imorgon. . God natt alla ! / Elina bäste kvinna! :*

Av Jönsson - 28 januari 2011 14:43

Hellu :)

Dagen har varit nästan perfekt... Ska snart träna men det orkar jag typ inte!

Men vetinte vad jag ska skriva om.. Tror jag gör videoinlägg ikväll !! :) <3


Puss! <3   

Av Jönsson - 27 januari 2011 18:55

Tjenna, inte hunnit blogga här.. livet leker! :) <3

Spendera eftermiddan hos Evelina.

fick håla sista timmen så fick vänta i en timme på henne.. PALLA!!

men sen kom hon, så stack vi till oj o handla lite . HAHAH, ssåg värsta pensionär träffen på vägen.. fyfan vad vi skratta! Fick rena sockerkicken sen... :) <3 MOSIGT GOTT! :) Kommit på nu att jag vill ta ett hål till i mitt öra.. :) Tror det blir sen när jag köpt min mobil o sånt! :) wiiehooo! är fan helt trött.. ovanligt? NOOT!!!!!!!!! Har provräkning imorgon .. tror inte det kommer gå nått vidare.

Messar med Tanne och Eddie ! :) Tror jag inte pallar skriva mer . Men till helgen ska jag till Olivia på lördan sen på sönda ska jag kolla på johan när han spelar ! : )

Hoppas alla får en trevlig kväll .. Kramis! <3


  

Av Jönsson - 24 januari 2011 17:04

Go'kväll! ;)

Denna dan har typ varit BÄST! <3 §§ men e riktigt trött på skolan.. :P

Dom snodde ju min cykel i fredas -.-' snällt va ?? haha , :)

Blev kort inlägg, ska käka sen till familia! :) <3

slänger in bilden jag gjorde nyss!!! <3 kramis


  

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards