ElinaJönsson

Alla inlägg under december 2010

Av Jönsson - 31 december 2010 10:07

GOTT NYTT ÅR ALLA LÄSARE!!   

 

efter jag kommer hem från sälen ska jag

 

fixa ny header, jag lovar! <3

 

Ha det super! Så ses vi om en vecka!!!!!!

 

// Bäste elina! <3

Nyår firas med Fia! <3 

 

PÅÅÅÅSSSSS   

Av Jönsson - 26 december 2010 07:09

Haj bloggen! :)Fick jättefina julklappar!!!!! Idag ska jag och mamma ut och fixa min nya klocka! ;)Sen ska jag börja se min box med skårgårds doktorn.Vid fem ska vi vidare till fam Göransson! ;) Hoppas alla får en bra dag! Puss<33333333

Av Jönsson - 24 december 2010 09:42

God Jul alla läsare! :)


Åkte till farmorigår kväll va' väl trevlig.. hade hellre varit med pappa och erik som jag nu e väldigt arg på! :(


Åkte hem vid tio, va hemma halv elva! Gick och la mig direkt, lyssna på musik.


Vakna jätte tidigt imorse, har börjat med det nu när pappa inte e hemma på natten.. :/


Gick upp fick en julklapp av mammi, en LILA plattång!!!! :) riktigt fräsig! ;)


men nu ska jag snacka vidare med henke om hans video! :)


God jul på er alla!! // Elina <3

Av Jönsson - 23 december 2010 08:19

Go' morron bloggen! :)


Känner att jag fått en riktigt bra julstäming och färger här på bloggen.. Riktigt nöjd!!! :))


Men en sak .. Tiden? var fan har den tagit vägen????? Asså hallå? jag har gått på högstadiet i en hel termin??!! ;) Detta har varit som en saga.. mycke har hänt!


Men jag menar imorgon e det redan julafton 2010??!!!! tyckte det inte va så längesen det va ju 2009? :P  e det bara jag som känner så?


Och året då? det e fan bara en vecka till av året? NAAJS!


Snart Sälen då... :)


Menmen, idag blir det fixa lita sen farmor ikväll och träffa mina söta kusiner! :)


Awww, min lille Tim!! <3 Gud vad jag älskar honom!!!!!!!!   


Alla julklappar fixade! Gööttt!! så slipper man ut i julruset, men måste ändå ut innan vi ska till sälen kom jag på.. men jaja!! :D



Igår sleepa isabelle över här, musigt! :)) <33


Sådär ja, en riktigt jul inlägg!! :))


Hinner nog med ett till imorgon eller vadå??! :))


God jul alla!   och ta hand om varandra!


Slänger in lite gulliga bilder..


Min favvo!! <33

  

Mamma och jag! <3 

   Min finaste Trixie! <33     

Min lilla kusin Tim! <3


Nu får det räcka, påååssss!!   

Av Jönsson - 22 december 2010 16:15

Haj på er! Äntligen mitt lov e härr!! <33


fast egentligen ville jag bara ge igen på evelina, eftersom hon har så fina bilder på mig på hennes blogg!! NOOOOT! ;(


Egobild! va tvungen! <3

   

 

Sötnos!! <33


Påååsss! asså WTF kommentera lite här nu! -.-' <3


Kram  

Av Jönsson - 11 december 2010 17:47

Tjoho bloggen!<3


Tänkte lägga upp min outfit ikväll,, :) <3


lite dåligbild,






Tunika som liknar högkjol men som ändå sitter fast i en randigtröja.. :)


Tunika från Lindex 199:-

Halsduken från JC 50:- på REA! :) <3


ha en bra helg ! :) <3 påååss  

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards