ElinaJönsson

Alla inlägg under september 2010

Av Jönsson - 30 september 2010 19:10

Tjenna alla?


Dagen idag har väl varit ok.. Finns väl bättre? :P


Sen fick jag tid till frissan så stack inom där ..


Sen plugga jag o plugga tills provet imorgon! :D


Nu snackar jag med Robin och Eddie ? :D


Ska även äta snart när johan har kommit in genom dörren...


Hejpå dej! :D<3




Av Jönsson - 27 september 2010 15:58

Blir kort inlägg!


Dagen har varit jätte kul o bra än så länge! :D  Ska vidare till farmor snart!


Hoppas alla andra överlevt även om det e måndag! :) Hörs senare! :D  <3

Av Jönsson - 26 september 2010 08:25

Hallo! :D


Igår shoppa vi totalt hela dagen! Mycke nöjd!


När vi gick där på stan ringer telefonen och det e farmor.... hon har trillat i trappan och har sutit på sjukhuset hela natten och har gips.. Vrf just nu när inte pappa e hemma, men det fixa ju sig ändå?


Idag så ska jag slappa med datan?


Förlåt, om jag inte hinner skriva här för fia o jag har gjort en ny blogg.. men ska försöka uppdatera här med!


Bloggen hittar ni här www.fiaina.bloggplatsen.se titta och följ!


Nu vill jag ha frulle! så hejdå! :D <3


Fin bild va? :D <3

  

Av Jönsson - 24 september 2010 15:12

Tjenna bloggen! :D


Hemma från skolan idag! Riktigt skön dag! :D


Isabelle har blivit storasyster igen inatt tille n liten lillebror! <3 Grattis!!


Ska snart packa ihoppa datan, ska ju till moster ikväll o sova där tills imorron! <3 


Pappi e ju i tyskland :/ Men kommer hem imorron! :)


Ska även till stan i shoppa imorron! <3


Ahhh, elina e kär igen!! <3


Men får väl ta o släcka här nu, kommer uppdatera på facebook ikväll! <3


Pooss Heej ! <3


Puss på bilden med tycker jag! :D <33

  


Hejsvejs!! <3

Av Jönsson - 17 september 2010 16:13

Hej bloggen !


Hinner verkligen nt skriva här, men gör det när jag hinner..


Idag, har varit bästa dagen på länge!!! Träffat massor av underbara personer!!


Och även elina börjar bli lite kär  


Även har det hänt lite jobbiga saker i mina dar.. :/


Orkar faktiskt nt säga allt, men finns ju människor som förstår vad man syssla med?


Skit samma, shalalalalalalallala.. Elina e såååååå kär! <333


Men nu ska jag digga musiken vidare , <33



Av Jönsson - 12 september 2010 13:24

Hejhej!


Har inte hunnit skriva här, men Linn på peckade igår!


Har hänt massor så kommer inte skriva nått! :D


Mamma fyller även år idag , Så vi ska till stan sen !


Jag e helt slut o förksöker få OF bli rolig!! :))


Nu ska jag se reprisen från Idol igen, :) <3


hejdårå ! :D <3

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards