ElinaJönsson

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jönsson - 7 februari 2011 16:57

Hej underbara läsare!

Denna dagen har verkligen varit dålig, mår inte bra längre!

Har massa tankar som gör att allt blir bara rent fel, Tankar omkring att jag kanske inte är värd lika mycke i olika sammanhang eller att jag är för feg för att visa mina känslor? Allt detta påverkar mitt liv ..

Åh, detta tröttar ut hela mig. Jag vill må bra som vanligt och glömma bort allting!

Hoppas verkligen nått ändras nu när h*n kommer hem ikväll/natt :|

Ibland känns det som min kropp är längre fram än vad mitt hjärta är, har inte hunnit känna efter eller luta mig tillbaka för jag inte trivs.

Hoppas på en ändring i mitt liv så snart som möjligt!!!!!!!!!

Menmen, Har nyss käkat hamburgare med bror som fyller 11 imorgon ! (a'

Ska bara samla tankarna ikväll o bara ta det lugnt.

Hoppas på nått spännande och riktigt roligt imorgon! (: <3§§


Hepphopp bloggar en annan dag (: § <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards