ElinaJönsson

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Jönsson - 17 april 2011 17:13

Yooo alla!

Blev total ändrade planer, evelinis ringde o fråga om vi kunde göra nått så självklart.

Hon kom vid typ 14.00 sen gick vi ut o fota i skogen sa vi, vi gick o snackade typ skitlänge tills vi frågar oss var fan e vi ?????? Vi bara fortsatte rakt fram ju, men efter nån halv timme kom det en skylt som visa det oss vägen hem.. Så har alltså gått runder i skogen i ungefär 1½ timme! haha, riktigt fina bilder fick vi med.

Evelinis blir kvar här över natten mysigt. Sen så vid elva går vi o möter upp Robin och umgås lite med han. Sen tar vi bussen till Väla o möter min mams där :) <3

Men nu ska vi nog fixa lite käk så ha de bra. Bloggar inte mer idag eller imorgon tror jag. :D <3 §§


/ Löve E


  :)

Av Jönsson - 17 april 2011 12:59

Hepphopp!

Imorse vakna jag och va riktigt sur på allting.. På vädret som skulle varit fint och att pappa inte va' vaken så jag kunde gå å städa. Men fick det iallafall städat.

Sen GICK jag halva biten till Bjärshög sen kom pappa efter med cyklen så haha skjutsa han INTE mig ju (a' :D <3

Sen kom hem för en halvtimme sen ungefär. Spela lite PS3 med johan men han blev sur för jag inte kunde så han körde ut mig . :)  HAHA'

Nu har jag släängt mig på sängen och lyssnar på Drifters och bara njuter av mitt lov.

imorgon kommer nog en fjant o spelar ps2 med mig !

Sen tisdag blir min STORA städdag. På onsdag ska jag nanna hos Fia och Rogisen! haha , kommer bli AWESOME!!!!! ;* sen på torsdagen kommer jag hem och kommer va TRÖTT! Men nu ska vi snart äta grillat , mums!


/ Love E


  Gammal pix! :D

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards