ElinaJönsson

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Jönsson - 10 april 2011 18:38

hejsansvejsan elinas läsare , evelina som skriver nu igen :)

elina bad mig blogga för hon inte hann nu ikv. så ja , man ställer ju upp för sin syster :)

Idag har jag gjort ingenting särskilt.

Bara slappat och solat hela dan ! Ska snart äta kebab :*

Och imorgon , som ni nog vet . Ska jag ju hänga me elina hem . Sen är det ju innebandyavslutning kl 18.00 trorja ? Får höra med elinisfinis :)

Och imorgon ska jag , eller vi (inte elina) få en ny tjej i klassen :)

Annelie Olsson , hette hon :) Spännande !

Men nu har jag ingenting mer att skirva , så puss på elinas läsare ;']

 

;*

Av Jönsson - 10 april 2011 08:49

Halojj alla vänner!

Vilket underbart väder det e idag ju, tror jag ska vara ute hela dagen.

hoppas på att morbror o jenny kommer en runda med Trixie så jag kan kela lite för det behöver jag verkligen nu. Allting e helt paj i mitt liv, eller det va det igår. men jag tror jag har bestämt mig och det gör ont att behöva säga det till personen.. Men jag hoppas att en vän kommer hjälpa mig med det!

Det e riktigt jobbigt att välja mellan en kille o en vän. men jag måste!!!!! <3

Det e redan valt o jag kan inte tacka nej. menmen, nu ska ni inte lyssna på mina kärleks bekymmer räcker ju att en annan behöver det..!


Vill inte blogga mer, ska höra med Evelina om hon kan gästblogga ikväll.

Plus kommer inte blogga imorgon, Evelina ska med mig hem o sen ska vi på innebandy av slutningen! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3


Men hörs en annan dag , Påss' ;* <33


 

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards