ElinaJönsson

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Jönsson - 1 april 2011 18:08

Hej igen bloggläsare!

Har nyss duschat ISKALLT vatten för min älskade pappi tog allt ;/ <3

Menmen, träningen va väl sådär. Är riktigt irriterad på några personer som e så jävla barnsliga! aja, jag bryr mig inte mer.


Men jaja, jag bara älskar denna fredagen tror jag..

Ska snart käka hemma lagad kebab MUMS!!

Sen kommer typ pappas nya jobbekompis Pampen som jag bara avgudar hans dialekt.. hihi, riktig mysig!!!!!! Han o hans fru kommer på fika senare.. känner mig lita annorlunda går liksom runt i jogging o en t-shirt och helt osminkad .. men det får gå.. :) <3 Men ska nog ner på oj med papsen eller nått ?

Bloggar mer imorgon.!


Harre..! <3 Puss / Love E ;*



 

Så hemst gullig jag är..! <3

Av Jönsson - 1 april 2011 14:40

Tjenixen, Redan helg IGEN! Tror denna helgen kommer bli nån utav dom bästa!

Imorgon e jag hemma själv till typ 11.00  sen på kvällen ska jag och Arvid passa våra brödrar till kvällen! -.-' Verkligen skitkul ju .. NOT! ;)

Sen på söndag blirre match i Klippan! :):):):) II LIIKKEE!!!!

Men ska snart sticka o möta upp Isabelle o sticka till träningen. :) Nice ;*

Efter träningen ska jag se min favvo film, The last song.. Riktigt fin!!


Usch, jag e trött! Så ska pigga upp mig med en underbar träning med bara innebandy brudar och innebandy tacktik! :D <3 BÄÄÄST! (y' <3


Bloggar mer ikväll , kanske ! xd <3 Puss ;*


/ Love E


  hihi, kolla vilken gullig bild på mig o Mandis! <3 Väldigt gamal, men puss på dig! <3

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards