ElinaJönsson

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Jönsson - 16 april 2011 17:36

Hepphopp. här sitter jag med mätt mage och trallar på mina melodier :)

ÄR suuuuuupermätt! Först våfflor hos tränaren ju , och nyss mat hos mormor!

Känns som jag verkligen kommer rulla fram efter påsk..! Men ska ut o gå två dagar nu har jag bestämt mig för..! :D My new life :D

Imorron ska jag upp TIDIGT , jobba vid 9 sen ner o kolla på johans fotbollsmatch.

Ska fjäska lite för min lillebror o fråga om vi kan spela ps3an senare ikväll .. Û lalalallalalalal! haha , need for speeeeeed! Wiiiiee..!

Menmen innan datan laggar såå.. hade bra ju! :D


Pease&Love <3


/ Love E


 

ALSU SHIIIITEE! VAD JAG E BRRUUN DÄÄÄÄÄÄÄR! ;OOOOOOOOO

Av Jönsson - 16 april 2011 07:59

Go'morron, här sitter jag o biter på en penna och leker tuff! :)

vakna astidigt idag, men vadådå? är ivarjefall pigg :):):):):)

Sitter o drogar Drifter's som jag o Fis ska göra heeeeeela långa dagen :) <3§

Igår kom moster och kusin på besök trevligt ju!

johan hängde med dom hem så sov han där, ska ju ändå till perstorp idau ju :) <3

Men bloggar kanske senare eller vad säger ni ? :) <3 Ha det bra så länge! ;* <3


/ Love E


  Morgonpigg bild ju' :')

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards