ElinaJönsson

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Jönsson - 21 mars 2011 16:11

Hej igen sötnosar!

Har nyss brottas med min lillebror men han tröttna nog ? För han starta sin data istället ? xd <3 Hahha , aw. love u ;* <3

Men nu sitter jag här o typ dunkar musik lita, ska kanske till Ikea senare om vi hinner... Pappa stack iväg nånstans ? ;S <3

Fick en klipptid på torsdag så skitbra..! mitt hår är skitjobbigt. Helt förstört. :( <3

Usch , vände mig om och såg värsta klädhögen på min säng IGEN -.-' får städa undan den nu . man vet ju aldrig om nån kommer ? ;)

Nu ska jag inte underhålla er mer ... Ha en bra kväll så bloggar jag imorgon! :* <3


/ Love E :* <3



 

Min underbara sötnos . :* <3 Love yooou

  min lillebror o jag ;D <3


Av Jönsson - 21 mars 2011 08:26

God morgon läsare.

Jag vakna vid sju för Emilia messa mig o sa att hennes paps e på radion snart!! :)

Så satte igång radion o visst va' han det. hihih, skitskoj! :D

Ska snart sticka in till Emilia sen sticker vi till skolan (a) <3 Känns som denna dagen kommer bli superbra...! Men jag bloggar mer när jag kommer hem .

Tänkte lägga ut min tröja jag köpte igår . :D <3

Hörs senare , Ha en underbardag läsare!


/ Love E <3


    min tröja! :D :D , ´nu står emilia i dörren så puss

Ovido - Quiz & Flashcards