ElinaJönsson

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Jönsson - 5 mars 2011 19:24

hejjsvejjs .
Evelina här ,, igen.. haha , men hade faktiskt lovat elina att g-blogga idag, för hon skulle till hennes mormor :)  Men jag har helt glömmt bort de , men ja , bloggar nu iaf :)

har precis ätit kinamat , va på oj innan o köpte chips, dippa o chocklad tills mello ikv ! :D

måste ba berämma elina sjukt mkt , älskar dig så otroligt mkt syster ! du e allt för mig , söt , snäll , bäst , roligast, har alltid kul me dig ! aa , fyfam vad jag älskar dig ! haha , och din underbara familj ! Jag känner mig som hemma där ! :)

puss på elinas alla läsare ! :)

orkar inte skitva mer.

  

hand i hand , livet ut ! <3

Av Jönsson - 5 mars 2011 09:36

Hej igen läsare!

Nu har jag käkat frulle och fixat till mig med.

Blir lite vårkläder idag, en gul tröja o ett par jeansleggins (:

Slänger in dagensoutfit snart (: <3

Vad ska alla hitta på idag då?

Själv blev det tåget till mormor och morfar (: Mysigt.

Tänkte gå ut o ta några fina bilder vid dammen (: <3

Eftersom dom värken har tv eller telefon tar jag med min data o mobil sååå klart.

Men nu ska jag fota dagenoutfit så lägger jag in den .

Puss :*


  

Av Jönsson - 5 mars 2011 07:28

God morgon läsare! Sitter här i min säng o tror jag snart ska gå upp. Funderar på om jag vill med till mormor? Vill inte missa andra chansen i melodifestivalen???? xDIdag har jag sovit hela natten utan hosta! Nöjd som fan.Men mina ögon bara rinner hela tiden. Kan inte ha mascara då ju? OMG, världens ilandsproblem då? Nu ska jag gå upp o ta en kopp varmsaft! :) Ha det bra denna lördag!/ Love E<3

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards