ElinaJönsson

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Jönsson - 3 mars 2011 15:33

Hej vänner!

Har fått tillbaka min jävla förkylning.. IGEN! -.-' Vill bli frisk nu!!!!!

Jävla slemhosta , snuva och rinande ögon! skitjobbigt o andas ibland -.-' <3

Menmen, nu sitter jag här. Inte alls sugen på nått att äta. jag e jääättetrött och funderar att bädda ner mig.. men inte redan. Meldofestivalslåtarna ute på spotify nu, vill ju dansa runt i huset.. min pallar inte det nu! :( Supertråkigt...!

Blev skitsur i skolan idag.. alla textilslöjdare får sluta ett imorgon förutom vi som har träslöjd -.-' TRÖTTNAR! :O

Imorgon ska jag ner på träningen men tror inte jag ska träna med denna sjuktstöriga förkylning. Sen följer EvelinisFinis med mig hem!!! :) <3 BÄÄÄÄÄST!!! <3§ Mysigt. :* jag älskar evelina . <3

Nu ska jag snacka med Isabelle som har liiiiite problem.. :) <3 OOch så smsa vidare med Eddie :) <3§ Puuuuuusspååådooom ;*


/ Love E <3§


Schtek heta brudar! :) <3     

Ovido - Quiz & Flashcards