ElinaJönsson

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Jönsson - 6 mars 2011 07:52

Go'morgon! <3

Mår verkligen superduper bra idag. Knappt hosta eller nått sånt! (: ME LIKE!!!

Idag ska jag först fixa till mig , sen slänga i mig en macka och gå in till katterna . Passar min kompis kaatter nu en vecka. Mysigt <3

Sen ska jag jobba hos jesper några timmar (: <3

Sen ska jag nog bara slappa denna finfina söndag :)

Missa melodifestivalen igår :'( Bajs också. Men det va inga så jäääättebra igår.

Sitter fortfarande fast i sängen. :-P <3

Men ska nog gå upp nu, Bloggar mer sen.

Förresten Tack till Evelina som gästblogga igår. Skitgulligt inlägg om mig gumman. Älskar dig med, sister! <3§ Vi två förevigt! :* <3§   


Nu måste jag gå upp om jag ska hinna med allt idag.


Hejdå så länge (: <3


  En anka där :) <3   

Kommer komma fina bilder från Dammen där hela veckan :) <3


/ Love E <3

Ovido - Quiz & Flashcards