ElinaJönsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Jönsson - 15 januari 2011 08:06

Go'morron bloggläsare! :)

Wiie, idag kommer Evelina till miig . Massa myys där ja !

Tror jag måste snacka med Eddie om en sak med .. eller inte   

AHH, har så ont i min hals . Kan knappt snacka jue , men det funkar ändå ! :)

Kolla nyss på Evelajnas videoblogg.. den e ju riktigt snajsig nuju ! Besök den , www.photobyme.bloggplatsen.se .

Jag vi att ni som nu läser min blogg, sprider denna vidare .

Men iallafall ( som evve säger ) så ska jag nog snart gå upp och käka frulle .

Min pappi e nog ute och jobbar ? Eftersom han inte e hemma så .

Evelajna kommer vid tolv , och mammi ska till mormor så vi blir hemma själva kanske ... Thihihi .

Nu har jag hittat ett par snygga skor som jag vill ha när jag fyller år .. :)

ska lägga ut en bild på dom !

Jag bloggar kanske sen med Evve .

Hoppas alla får en bra dag, hörs ! Puss på alla .. :) <3


  

Visst e dom klockrena ? Hitta dom på nätet för 699:- och sett dom ute i butiken på Intersport . :) Så himla snygga !   


Förresten ska jag köpa kusin Annas Xperia X8 :) i like .. Kolla in på hennes blogg den med, www.sanningenomanna.blogg.se :) <3 pöss

Av Jönsson - 14 januari 2011 16:39

Tjenare bloggen!

Hoppas alla har / haft en underbar dag för det har jag! :)

Vakna upp imorse, ännu ondrare i halsen men stack till skolan med underbaraste!

Första lektionen, engelska glosförhör även fick vi reda på att vi ska ha prov nästa freda. Andra lektionen hade vi matte, bajs vad tråkigt!!! -.-'

Sista lektionen med Hans, hade vi SO, fyfan vad seeeeeeeeeeeegt! :) <3

Sen lunch, ÄCKLIG mat!!!!! :)

Efter det hade vi Slöjd med Ingvar..

Sen fick jag GÅ hem SJÄLV! :( <3 inte snällt.. men det va mysigt..

När jag kom in på gatan smög jag på Oscar.. men han såg inte mig!


Sen nu, skulle jah tränat men det ble inställt.. så nu bloggar jag med min bror på ryggen!! :) <3


Imorgon blirre heldag med Evelajna! <3


Pussi  



   


<3  

Av Jönsson - 13 januari 2011 20:20

HÄR HAR NI LÄSARE RESULTATET FRÅN ISADORAS GRAFFITI NAGELLACK SOM ALLA BÖR PROVA! :) RIKTIGT SNYGGT! ;) <3


Dessa färger hade jag! ;)


och här har ni resultatet.....


  

kanske lite dålig bild, men bättre än inget! :)    

Av Jönsson - 13 januari 2011 19:48

Tjena, blir ett ganska sent inlägg idag.. men bättre sent än aldrig! :)

Idag har jag spenderat min eftermidda hos finaste Evelina! :)

Riktigt trevligt ;)


Vakna upp imorse, vakna ovanligt tidigt.. men palla mig upp! Ont i halsen som fan, men det gick! Fixa till mig, Erica ringde och sa att vi fick skjuts idag! :) Gillas.. Sen messa jag me finaste. ;) Klockan åtta kom det en blå saab som kom och hämta mig och träffa min små vänner! :) Skolan nässta!! träffa massa trevligt folk där. hade lite mindre kul konflikt med Läraren vår!! ;) Första lektionen hade vi tyska fick tillbaka våra prov! Så jävla nöjd med det!!! Sen hade vi Biologi me Bosse. Sen tjugo minuter rast. Träffa då Evelina snacka, och leta efter Eddie, men han hitta jag icke! Sen hade vi matte, inga kommentarer på den lektionen!! Sen hade vi lunch så träffa jag Eddie! ;D Sen hade vi idrott, kuul! ;)

Sista lektionen hos Hans -.-' fast vi fick negerboll, YamY :D <3

Sen leta jag rätt på Evelina, så gick vi hem till henne och bara chilla och fnissa och allmänt fjanta oss.. :) <3


Messa med finare än finast, sen ringde mammi att jag skulle gå till Lidil och så hämta hon mig där! Så jag och Evve gick dit. Sen åkte jag hem och mamma hade köpt DvD skivor så jag kunde bränna över mina filmer! ;D <3

Så dom e nu klara och sen åt jag korvstråganof som verkligen inte smaka.. eftersom min pappa hade gjort den! xD


Och nu så har jag nyss på börjat med det ena nagellacket och ska nu ta över det andra Graffiti som e heeelt nytt.. Hoppas de blir bra.!  Webbar även med min lilla vän, evelina och messar med eddie! :)) <3


ojoj, detta blev rekordlånnnnngt... ska nog lägga på det andra lacket nu. Hörs imorgon, då det e fredag!!!!! :) Let's dance, eller lastbil med pappi ;) <3


Nej, nu ska vi inte dra ut på tiden mer . Hejdå! <3 Träning imorgon? Vetifan!! :P hade gött! <3


/ Elajna! :)


Det blåA nagellacket över! :)

  Skabbbbiiigbiildd? :D   Jag och min ÄLSKADE syster! <3


Pååss <3     

Av Jönsson - 12 januari 2011 19:46

ÄNTLIGEN, nu får bloggen vara såhär ett tag framöver! :)


Vad tycks? tycker ni böööör kommentera mmmmmeeeeeeeer! :D


Imorgon ska jag hem med världen roligaste, finaste, bästaste, underbaraste, älskaste Evelina! :) <3   


HAHA,<3 jag e litta hyper! :D


men ska se tv;n slänger in en bild på Evelajna dan fajna! :D <3


Poss :D



hahahihi, finaste! :D <3   

Av Jönsson - 1 januari 2011 17:03

Shoo, slänger in en snabb bild på min outfit när jag ska till farmor!! ;) <3



Hood tröja och t-shirt med tryck I <3 Båstad, OnlyLocast 600:-


Svarta Leggins Lindex 99:-


Strumpor H&M 


Det blir sista innan vi åker, hejdå! <33   

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards