ElinaJönsson

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Jönsson - 15 januari 2011 19:02

Tjoho ! :)

HAHA, ibland e det bra och blogga när man ha tråkigt och fördriva tiden lite ! :)

Aw, dagen med Evve va bäst ! haha, mycke skratt som ni såg på videon neranför . Nyss käkat hembakad pizza ! Göttpommes .

Aj, vad jag har ont i magen ? Men iallafall , blir nog bingen tidigt ikväll .. för jag ska ta bussen tjugo över nio imorron till Anna . Mysigt värre.

Sitter och lyssnar på musik , har nyss spelat ett spel på ipoden som Evve visa mig. Herregud, man blir ju helt snurrig av att sitta med det länge . Snackar även med några få sociala personer ! Men dom loggar bara ut och in hela tiden ! ?

Aw, jag älskar ordet kyss? läskigt va ?! haha, jag e onormal men jag lever livet ! :) <3 Ska snart släcka ner, och bänka mig framför tvN kanske ? :) <3 Nått kul på tv då ? Nu får det minnsann räcka med inlägg för idag . Hejsvejs ! <3 §§


Kyssar på er dårå! :)    hahahhahahahah! <3


  

Av Jönsson - 15 januari 2011 14:03

Ett blogginlägg.. fast i video..

Tycker ni jag borde videoblogg ibland ?? <3


Av Jönsson - 15 januari 2011 08:06

Go'morron bloggläsare! :)

Wiie, idag kommer Evelina till miig . Massa myys där ja !

Tror jag måste snacka med Eddie om en sak med .. eller inte   

AHH, har så ont i min hals . Kan knappt snacka jue , men det funkar ändå ! :)

Kolla nyss på Evelajnas videoblogg.. den e ju riktigt snajsig nuju ! Besök den , www.photobyme.bloggplatsen.se .

Jag vi att ni som nu läser min blogg, sprider denna vidare .

Men iallafall ( som evve säger ) så ska jag nog snart gå upp och käka frulle .

Min pappi e nog ute och jobbar ? Eftersom han inte e hemma så .

Evelajna kommer vid tolv , och mammi ska till mormor så vi blir hemma själva kanske ... Thihihi .

Nu har jag hittat ett par snygga skor som jag vill ha när jag fyller år .. :)

ska lägga ut en bild på dom !

Jag bloggar kanske sen med Evve .

Hoppas alla får en bra dag, hörs ! Puss på alla .. :) <3


  

Visst e dom klockrena ? Hitta dom på nätet för 699:- och sett dom ute i butiken på Intersport . :) Så himla snygga !   


Förresten ska jag köpa kusin Annas Xperia X8 :) i like .. Kolla in på hennes blogg den med, www.sanningenomanna.blogg.se :) <3 pöss

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards