ElinaJönsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Jönsson - 23 januari 2011 13:01

  

Evve ville se den! ^^ <3

Av Jönsson - 23 januari 2011 09:16

Go'morron!

Idag känns det som en underbardag! Vid tre kommer fia , roger och hämtar mig så ska vi kolla på FCH!! ;) nice

Va ju hos kusinerna igår, fyfan vad jag va trött när vi körde hem! :P

Nu e jag lite piggare ivarjefall!!!!!!

Vet inte vad jag ska skriva om, men kan slänga in videoinlägget med evelina igår.. bloggar senare om dagen outfit! :)


ha de bra så länge! :) <3


// elajna

Av Jönsson - 20 januari 2011 17:42

Tjenna! :)

Idag e det redan torsdag, riktigt chilldag i skolan!!

Sluta redan halv två.. Gött!! <3 Imorgon har två fyra lektioner sen slutar vi, lönt och gå till skolan då ?? Har prov imorgon, bläääääääääääää!!

*gäsp* Är trött men ändå inte. I'm siick! :P

Vet verkligen inte vad jag ska skriva om nu. haha, slänger in bilder iställer.

Kan säga vad som händer i helgen iallafall. På lörda ska vi på kalas hos min kusin som i måndas fyllde 12år, och på sönda ska jag me fia och roger på FCH match!   KUUUUUUL <3§§


Poss och hej, älskar dig! :) <3 (á



  

PosarN ;) <3 hah, jag när typ för 11 årsen?? :) <3 pååss

Av Jönsson - 19 januari 2011 15:41

Heejsan, vill egentligen säga go'morron och börja om denna dag!

Dagen har varit lite konstig idag.. En cykel snodd, nån som kört punka, nån som gör allting fel hela jävla tiden! Inte en bra dag... som sagt en annorlunda dag..

Ska snart på träning, hoppas den gör mig piggare!!!!!    

Hade typ matte prov imorse, inget fel!!!!! :) Gött'

Pluggat till prov på engelska tills fredag har jag me gjort, så jävla skönt att det e torsdag imorgon redan!!!! Isabelle får snart komma tillbaka och träna!! :) <3

Evelina är sjuk... :/ <3 miss uuuuu  

Hihi, min lillebror e BÄST. Nästan alla mina träningskläder så fick jag lånna av min lillebror, super gulligt!! <3 Nu lyssnar jag på en sjuukt underbar låt! :) <3

Så super trött och typ sur på alla lärare!! -.-' <3

Snart lov hoppas jag, då fyller jag år!! :) wiie, önskar mig sjuuuuuukt mycke då!!!!!!! <3§§ Men orkar inte skriva mer, hejdå! puss


  


// BÄSTA! <33


Av Jönsson - 17 januari 2011 18:54

Förlåt' blev inget videoinlägg, vill ni se det ligger det på www.photobyme.bloggplatsen istället ! :) <3

Slänger in några bilder på mig och evve! :) <3   


Puss'


    

Älskar dig ! <333

Av Jönsson - 17 januari 2011 15:31

Tjoho! :*

Sitter nu hos evelina och käkar godis! Bara för vi älskar att hacka varandras facebook! :) Gött! Evelina sitter med sina sjuuuuuktsnygga morrontofflor!! ;o

Vi ska starta ett dansband! :) Som ska heta EvElina's. Gött va ?

haha, ska snart gör videoinlägg istället! :) <3

Puss

Av Jönsson - 15 januari 2011 19:02

Tjoho ! :)

HAHA, ibland e det bra och blogga när man ha tråkigt och fördriva tiden lite ! :)

Aw, dagen med Evve va bäst ! haha, mycke skratt som ni såg på videon neranför . Nyss käkat hembakad pizza ! Göttpommes .

Aj, vad jag har ont i magen ? Men iallafall , blir nog bingen tidigt ikväll .. för jag ska ta bussen tjugo över nio imorron till Anna . Mysigt värre.

Sitter och lyssnar på musik , har nyss spelat ett spel på ipoden som Evve visa mig. Herregud, man blir ju helt snurrig av att sitta med det länge . Snackar även med några få sociala personer ! Men dom loggar bara ut och in hela tiden ! ?

Aw, jag älskar ordet kyss? läskigt va ?! haha, jag e onormal men jag lever livet ! :) <3 Ska snart släcka ner, och bänka mig framför tvN kanske ? :) <3 Nått kul på tv då ? Nu får det minnsann räcka med inlägg för idag . Hejsvejs ! <3 §§


Kyssar på er dårå! :)    hahahhahahahah! <3


  

Av Jönsson - 15 januari 2011 14:03

Ett blogginlägg.. fast i video..

Tycker ni jag borde videoblogg ibland ?? <3


Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards