ElinaJönsson

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

Fredag!

Av Jönsson - 20 augusti 2010 13:30

Hejsan Hoppsan !


Nu börjar skolan närma sig ..


Idag blev de lite kaos .. pappa ville inte som jag ville och sen så offra jag mig så han fick som han ville!!


Han körde o hämta lastbilen vid sju imorse, sen in till Christer och nu tvättar han!!


Farmor & kusin hämta Johan innan så han e där, när mamma kommer hem så ska vi köra upp till farmor, Tim och de andra kommer med ! :)


Imorgon ska pappa o mamma med Camilla o Jim till Malmö.. Så jag o Emilia ska passa Ellinor, Johan och Vår kusin Victor med :) <3


Sen på sönda blirre fest :) <3


LÄNGTAR shalalalallala:D <333


Igår va' Erik här !! :) Trevligt!! Kul !! :))


Nu sitter jag o lyssnar på RixFm ! De e bra med radio , om man inte kan bestäma sig för vad man vill lyssna på ! :P


Nu ska jag chilla vidare <3


Puss , så hörs vi! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jönsson - 17 maj 2011 07:06

Ville bara meddela er att jag har bytat blogg , så kommer finnas på twistersister.blogg.se med Evelina istället.. Kanske då å då gör jag inlägg... men hoppas inte för mycke! Läs hellre på den bloggen övre! ;) <3   Ha det finfint!   Heppis ...

Av Jönsson - 16 maj 2011 16:36


Hejsan alla glada! =) Hoppas eran dag varit bra.. det har min varit :) <3 Hade sovmorgon till nio imorse:) Har det imorgon med för ska jobba på Salongen hos Jessica å Madde :) <3 Gött Hoppas verkligen på ett bättre väder då!! :) <3§ ...

Av Jönsson - 15 maj 2011 17:10

Tjenicksen på er alla. Hoppas alla haft en bra söndag, min har varit skitseg. Jobbade innan sen kom Evelinis finis hit :) <3 Typ kolla film å slappa :) <3 Har faktiskt lite ont i mitt huve :/ <3 Men orkar inte blogga idag.. förresten...

Av Jönsson - 14 maj 2011 08:19


Go'morron alla! Hoppas alla sovit gott. Det har jag gjort.. somna ifrån tvn igår! Satte på en film för å hålla mig vaken till tjugo i elva för å se Lady Gaga, men jag lyckades inte. vakna med världens ryck inatt filmen gick runder å klockan va tv...

Av Jönsson - 13 maj 2011 16:03


Hepphopp alla glada! =) Min dag har varit bra och varm faktiskt. Denna dagen har också sprungit iväg :) Va ute å ''gick'' med issa en runda! Fast vi stannade å slappa på nån lekplats, å sen så av en ren slump messa Isabelle Alle.. så bara kommer ...

Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards