ElinaJönsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Jönsson - 11 juli 2010 19:36

Förlåt har inte hunnit skriva här , kom hem från båstad i fredes kväll / natt!


Båstad har verkligen varit toppen !  MYCKET skratt då menar jag mycke, jag e så lycklig att jag har sån släkt ( VISSA ) och familj men framför allt VÄNNER <3


Filippa o jag nappa direkt, vi ägde stället ! xDD Vi va på Malen , skit kul <37


Vi shoppade I <3 Båstad tröjor ! de e riktigt fina, vi bestämde att vi skulle träffas många gånger till <3 


Sen kom Janne , Vicky o ja alla ! :)


Sen åkte jag hem ,


Lördes !


Först vakna jag , tog på mig o packade väskan. Först skulle vi titta på min kusin som skulle springa friidrott . Han kom 4a i sin grupp men fjorton av 23 ! mycke bra (yy


Sen på kvällen kom Fam, Ferm ! Kul ..


Söndag ..


Åkte till stranden sen åkte vi hem , johan sover hos kompis , så e hemma sj, imorgon får man väll va  hemma sj,


Puss&kram <3


  

Av Jönsson - 7 juli 2010 07:54

Tjenare ! <3


Börjar med att säga att Älina är Kär <3


Kom hem igår, packade upp sakerna nu ska dom ner i väskan igen, ska ju till båstad ! de kommer bli kul ! <3


Så idag blirre packa o sånt,


Inget annat ! <33



Åhhh,,, elina e såå käär !! §§§


inge mer <3


Påsss på **ik <3



  



Av Jönsson - 4 juli 2010 21:06

Hejsann !


Idag så kom jag på att jag skulle sova hos farmor ju !


Men först stack jag , Belle , Emilia och Erica ner på Torparedagarna !


Möte massor av människor ,


Sen när jag kom hem så packade jag sen stack jag till farmor me min Brusha .


Så nu sitter man här , Tråkar kanske, ?


Gerd ringde !!!!!!!!! jag och Filippa ska till henne på onsdag till fredag !! :)


Vi ska till Malen ! Skit kul !!!:D


Inget mer ! Finns på (mp) hela veckan ! Ringa ? <33


Puss hej !   


Bild kan ni väl få !:D


Natta tog bilden på mig <3

  


Av Jönsson - 3 juli 2010 17:24

Tjabba !


Först vakna man , sen packade vi ihop oss så åkte vi först till systemet, mamma och pappa ska till Ekebo !


Mormor e här ! Hon o Johan ska kolla fotboll !  Mormor ska sova i min säng inatt ! Eftersom jag ska sova hos kompis !:D


De ska bli kul ! Kommer nog foto !


Imorgon blirre Torparedagarna ! :)


Inget mer ? <3


Puss&kram <3


Älskar denna bilden <3

  

Av Jönsson - 2 juli 2010 09:09

Tjabba Tjena !


Idag e de fredag ! Tiden går jävligt fort ! Sorry , men lovet gå allt för snabbt !


Men först kanske .. fiska krabbor igen , eller kanske kv.badet eller hemma !!:/


ikväll blirre Torparedagarna me fam. Lindahl ! sen pizza o godus !:D


Vakna tidigt idag , även om jag la mig sent ?


men jaja ,, kan nte hjälpas !


min Brusha snarkar ! han ska med Erik idag !


Igår va de Belle på Väla !


Först så Började med att när vi går in så e de kanske tre killar i 15 år åldern som bah : hallo brudar ! sen gick dom efter oss , sen började dom busvisla o sånt !

Maria bah : svarar ni nte ? vi bah nej .. hahha


När vi ska gå ut ur JC kommer JAG på Shit issa !! var e din väska ???

Hon bah : vaddå?

din väska e borta ?

Vi sprang typ över hela väla ! vi hittade den på lindex ! vi hade glömt den i ett omklädningsrum,, alla hennes pengar o mobil låg kvar ! Silken jävla tur vi har !


Sen åkte vi hem , då var mormor o morfar här ! Sen käkade vi jordgubbar ! mumuus <33


Hinner nog inte lägga in alla dagar men försöker ! Blirre inget ikväll !


inget mer !


Puss&kram<3



Gammal Bild ! Men säger allt ! <3

  



Av Jönsson - 1 juli 2010 09:36

Tjabba Bluggen !


Sorry hann inte blogga igår , jag Emilia Johan och Ellinor va o fiska krabbor i TRE o en halv timme !! vi fick 25 st !!! Jag fick en skit stor !!


De va kul måste göras om kanske redan imorgon !:D


Annars inget , Snacka med Evelina <3 Typ Hela kvällen !


Vi har börjat utnyttja vår familj , hahhaha kkollaa, jag orka nte resa mig för att ta fjärkontrollen en meter från mig xD så sa Evelina kalla på mamma och se om hon tar den, men jag kalla på pappa , han tog den !! men han fatta inte de kuliga !  Sen va den evelinas tur de funka på marckus ! sen fick jag ett väldigt konstigt sms av Evve då menar jag riktigt konstigt !


inget mer, idag ska jag va med Isabelle ! <3


Puss Hej



( Var de stog i smset får ingen veta !:D )





  


Presentation


ElinaJohannaJönsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards